hoge ping bij Cod?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:16
hey ik heb een gek probleem.... ik heb bij call of duty een ping van 80 ongeveer terwijl ik bij bijvoorbeeld CS source gewoon een latency heb van 20/30 weet iemand wat het probleem kan zijn?

provider: DEMON ADSL 8000/1024

ik heb Ad aware en spysweeper al gedraait helpt allemaal niks....

cod opnieuw installeren ook niet

[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 07-01-2005 23:41 ]

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 18:34

odan

The dark side is within all!

misschien dat je op een server zit ergens in amerika.

of heb je dit in alle servers?

Pulse mee voor GoT!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoek ff een CoD tweakguide op. Lijkt erop dat je wat aanpassingen qua Rate, en andere instellingen nodig hebt. Met een Quake 3 tweak guide kom je ook ver, gezien het dezelfde engine is.
Mij is opgevallen dat je graphics-settings bij CoD, ook van invloed zijn.
Mensen met een low-end systeem (of te hoge settings), zijn meer laggy als anderen.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
mjah wellicht ben je een beetje verwend. met een ping van 80 valt verfect te gamen, alles constant onder de 120 valt bij mij in de categorie "speelbaar".

Maarja, als tweakert wil je natuurlijk wel het onderste uit de kan.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

bigfoot1942 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:34:
mjah wellicht ben je een beetje verwend. met een ping van 80 valt verfect te gamen, alles constant onder de 120 valt bij mij in de categorie "speelbaar".

Maarja, als tweakert wil je natuurlijk wel het onderste uit de kan.
Als ie op een goede NL server speelt, dan hoort ie een ping te hebben van 10-30 met CoD. 80 is idd te hoog. Tuurlijk kun je daaraan wennen, maar kijken of het verbeterd kan worden is nooit verkeerd.

• bigfoot1942
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:37:
[...]
Als ie op een goede NL server speelt, dan hoort ie een ping te hebben van 10-30 met CoD. 80 is idd te hoog.
hij heeft het nergens over een goede nl server afaik ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee, klopt. Daarom zeg ik ALS.. ;)

• bigfoot1942
  • Niet online
een veronderstelling dus :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Beetje hierop aansluitend, maar dan andersom (quote uit Demon DSL Express topic) -
Raar. Ik heb vorige week diverse malen een Call of Duty: United Offensive server gehost. Ging perfect.

Sinds gisteren heeft iedereen echter regelmatig pingproblemen bij mij. Pings tot 600 - 700ms!!! Meestal in het begin nog niet, maar na enkele minuten zie ik het oplopen.

Het rare is, ik kan gewoon met 100 kilobyte/sec uploaden en ik heb geen pingproblemen als ik zelf wil gamen!

Iemand enig idee hoe dit kan?
-- Edit: de situatie even verduidelijken. Ik heb zelf nergens, nooit, nada, noppes, zilch, nul komma nul aan pingproblemen. En mijn eigen CoD:UO servertje werkte vorige week probleemloos. En met een ATi X800 Pro heb ik echt geen enkel probleem qua FPS hoor... :P (com_maxfps op 0 en scoor gemiddeld toch al zeker tegen de 100fps)

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 08-01-2005 18:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik speel ook CoD en voorheen met Demon (was opgeheven op 22-Dec) had ik altijd ping van 10-20 op Ned Servers. Die van mij liep via BaByXL en nu effe tijdelijk met Tiscali haal ik (nog steeds via BaByXL) ping van 10-20 op Ned servers. Dus doe effe Speedtest en kijk wat voor ping jij hebt. Het kan zijn dat het aan je provider ligt. Want Ik had op sommige Nederlandse servers zoals Gameservers.net hosting had ik ook altijd ping van 40-50 terwijl xshosting servers veel lagere ping had. En aan Graphic kan het ook liggen als je heel lage FPS haalt dan gaat jouw ping ook omhoog. Je moet bij Performance Sync Every Frame uitvinken en in je console \com_maxfps 125 of 0 in typen en \cg_drawfps 1 om te kijken wat voor fps je hebt.

Verder zou het gewoon aan je provider liggen want een vriend van mij uit Purmerend heeft ook een 8mbit verbinding via Demon en die haalde tot vorige maand ook hoge ping.

Lucky Goldstar

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:16
speedtest: ping 11

maarja joh waar kan je dat tweak ding dan vinden??

snap er egt niks van...

en ik heb een goed systeem en ik heb het ook al op lage settings geprobeerd....

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 18:34

odan

The dark side is within all!

heb je het op alle cod servers?

Pulse mee voor GoT!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Ow, ga naar multyplayer opties, en zet connection settings op broadband :Z

• FrankoNL