muisknop piept

Pagina: 1
Acties:

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-02 06:43
Goedenavond, ik heb een vraagje.

Ik heb vandaag m'n nieuwe muis+toestenboard binnengekregen, een logitech cordless desktop express.

Nu heeft de muis nog al last van een piepende muisknop :(

valt dit gewoon te smeren ofzo, zonder dat er iets kapot gaat?

Alvast bedankt!

ps: ik heb gezocht, maar alles wat je vindt gaat over piepende computers door de muis

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:36

Coldcat

HODL

Wat voor "piep geluid" maakt je muis precies? Is het een geluid dat je muis iets aanschaaft?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• tijntjethf
ja, daar lijkt het wel op :)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dan zou ik hem even terugsturen en een nieuwe set vragen. Je weet noit wat er mis mee is en als ze er olie in vinden dan is de garantie voorbij denk ik.

• tijntjethf
dat dacht ik eigenlijk wel.. :(

edit:

hij komt trouwens weg bij alternate.. en @ shop survey staatie nog niet echt bekend om zonder problemen om te ruilen enzo.. maargoed, we gaan voor de garantie ;)

edit:

hmm.. je moet de verzendkosten daarnaartoe betalen, en ze sturen hem onder rembours weer terug.. dat betekend dus dat er dan nog is 20 euro ofzo overheenkomt.. aangezien het rembours van hun al 13,50 is... :(

[ Voor 112% gewijzigd door tijntjethf op 08-01-2005 13:08 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Volgens mij mogen zij er niet geld voor vragen. Het staat volgens mij in de wet dat je als verkoper het product kosteloos moet vervangen als het bij aankoop stuk is. Tenzij het er heel erg duidelijk bij staat.

• tijntjethf
maar valt het verzenden daar ook onder?

Verwijderd

Dan rij je d'r heen! IMHO alles bij de kleine BETROUWBARE (dus niet net nieuw, en straks alweer failliet) boer in de buurt halen (op dingen zoals een LianLi PC75 na), en zéker dit soort in verhouding kleine aankopen. Mocht het stuk gaan, hoef je geen dure verzendkosten te betalen.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 16:13

nhanssen

QVL is non-tweakers

Als er iets kapot gaat binnen 3 weken na aankoop dan kan je altijd teruggaan naar de zaak waar je hem hebt gekocht, als ze het niet omruilen / nieuw geven dan klaag je ze gewoon aan...

Klaar als een klontje ;)

edit:
Uiteraard zonder kosten natuurlijk. De zaak waar jij hem koopt moet jou een degelijk product verkopen, als hij niet degelijk is dan kan je er altijd mee teruggaan. Ze hoeven niet persé het geld teruggeven maar wel een alternatief aanbieden.

[ Voor 38% gewijzigd door nhanssen op 08-01-2005 16:24 ]

Spec's PC

• tijntjethf
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:15:
Dan rij je d'r heen! IMHO alles bij de kleine BETROUWBARE (dus niet net nieuw, en straks alweer failliet) boer in de buurt halen (op dingen zoals een LianLi PC75 na), en zéker dit soort in verhouding kleine aankopen. Mocht het stuk gaan, hoef je geen dure verzendkosten te betalen.
nou.. we zijn alle pc boeren hier in de buurt langs geweest.... want de reden dat ik iets wilde kopen, was dit: p4 cooler houder kapot en hiervoor zijn we eigenlijk alle computerzaken hier in de buurt langsgeweest.. maar niemand had zo'n ding.. dus toen toch maar besteld bij alternate, dat was zo de enige wat dat ding op voorraad heeft. Aangezien d'r nog een tientje verzendkosten overheen komt, op zoek gegaan naar want andere goedkope dingen, omdat anders zoveel verzendkosten betaald worden over 5 euro.. nou, dit toetsenboard (logitech wireless desktop express) is hier te koop voor 32 euro, goedkoper heb ik ze hier in de buurt nog niet gevonden! (almelo)
dus daarom is eigenlijk dat toetsenboard besteld bij alternate... :)

edit:
normaal koop ik eigenlijk nooit via internet trouwens..

[ Voor 5% gewijzigd door tijntjethf op 08-01-2005 16:33 ]

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een muis hoort toch te piepen :+

Nee maar ik zou 'm zeker ruilen waar je hem gekocht hebt.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• tijntjethf
dit zegt alternate er trouwens zelf van:
...
Stuur defecte apparaten uitsluitend voldoende gefrankeerd terug in de door ons geleverde orginele verpakking, compleet met alle geleverde toebehoren samen met het bijgeleverde RMA formulier
.....
Hardware is gevoelig voor stoten: onvoldoende verpakte artikelen kunnen wij helaas dan ook niet terugnemen (wij verpakken deze opnieuw en zenden deze onder rembours aan u terug).
bron: http://www2.alternate.nl/..._info.html#defektegeraete

volgens mij heb ik dat van de onder rembours dan verkeerd begrepen, dat ze dat alleen doen als deze niet voldoende is verpakt... maar ze willen hem wel voldoende gefrankeerd hebben, dus dat moet je dan nog wel betalen..?

• Draakje078
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
Het klopt dat je de verzendkosten naar alternate moet betalen, maar ze mogen als er idd een storing is geconstateerd en er garantie moet worden verleend jouw nooit de rembours kosten laten betalen voor het terugsturen.

C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE

• tijntjethf
daar heb ik wat aan, bedankt :P

k zie het denk ik nog ff een paar dagen aan, want volgens mij hoe meer de muis gebruikt wordt, hoe minder die piept.. :+
Pagina: 1