Veel langzamer internet op spellen (lag)

Pagina: 1
Acties:

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 12:18
Hoi,

Ik run al een tijdje een Counter-Strike server, maar sinds gister is er enorme lag, als ik er op ben. Dit was voorheen niet. Ik heb al met ad-aware gescand en hitman pro, maar kan niks vinden. Ik denk dat er een programmaatje op de achtergrond draait die veel bandbreedte vreet, maar bij processen zie ik ook niks staan. Weet iemand een manier om er achter te komen wat dit is en hoe het te verhelpen is?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Probeer eens met een programma zoals NetLimiter te kijken welk programma hoeveel bandbreedte verbruikt. :)

Signature

• --Christiaan--
pasta schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:46:
Probeer eens met een programma zoals NetLimiter te kijken welk programma hoeveel bandbreedte verbruikt. :)
Daar had ik ook al aan gedacht, maar die laat alleen firefox, steam en svhost zien, en niet eens mirc, waarvan ik nu aan het downloaden ben (wat trouwens ook erg langzaam gaat, en wat niet zo hoort te zijn)

Verwijderd

Netlimiter is wat gelimiteerd - laat wel vaker bepaalde progs niet zien.
Probeer tcpview van systinternals.com eens. :)

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:58:
Netlimiter is wat gelimiteerd - laat wel vaker bepaalde progs niet zien.
Probeer tcpview van systinternals.com eens. :)
Ik zie niks bijzonders, jij wel?

[img=http://img108.exs.cx/img108/9144/f2oc.th.png]

• --Christiaan--
Kickje dan maar

Verwijderd

Ik zie het ook niet zo snel.

Het is trouwens aan te raden als je zoiets gaat bekijken om al je active windows te sluiten.
Zo zie je of bijvoorbeeld je browser stiekem actief blijft - komt nog wel eens voor met het groeiend aantal van injectors. :)

Check eens of er daadwerkelijk van je bandbreedte gebruik wordt gemaakt, zodat je je ISP uit kan sluiten. :)
Pagina: 1