Ik heb een server draaien met windows 2000 en outlook 2003 en daarop aangesloten 3 client computers (XP). Nou was de bedoeling dat op de server alle e-mails worden ontvangen, om daarna via de server naar de clients te worden gestuurd. Daarnaast was het ook de bedoeling om de agenda van outlook 2003 op de server te delen met de 3 clients. Ik had in outlook 2003 al geprobeerd de agenda te delen, maar die optie was alleen in het grijs zichtbaar en dus niet aan te klikken. Ik had gevonden dat er dan een Exchange account nodig was. Ik weet niet precies of dit nu al in windows 2000 zit of dat het erbij gekocht moet worden. Ik had namelijk in service in het configuratiescherm al een optie gevonden om een mailserver in te stellen, maar weet niet of ik daarmee op het goede pad zit.
Is dit mogelijk en zo ja wat heb ik dan nog extra nodig. Ik vraag niet om een stappenplan ook niet om de instellingen. Ik heb al zitten zoeken, alleen werd het niet echt duidelijk wat er nodig was.
Alvast bedankt voor het doornemen van de tekst.
Is dit mogelijk en zo ja wat heb ik dan nog extra nodig. Ik vraag niet om een stappenplan ook niet om de instellingen. Ik heb al zitten zoeken, alleen werd het niet echt duidelijk wat er nodig was.
Alvast bedankt voor het doornemen van de tekst.