Azureus probleem rode smilies

Pagina: 1
Acties:

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06-2025
Hallo ik heb ook een probleem met azureus.

Ik heb al op dit forum zitten zoeken, maar bijna alles wat voorbij kwam had te maken met een router. En die heb ik niet, vandaar dat ik het hier nog eens vraag.

Telkens als ik een torrent file laadt en het bestand via Azureus wil downloaden dan krijg ik een rood gezicht, soms ook een geel gezichtje.

hoe los ik dit op?

Heb Windows XP, SP2, AVG-virusscanner.

alvast bedankt

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
maar wat is nou je probleem :?

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Hij heeft blijkbaar slecht beschikbare torrents gekozen :S

I got a problem-solver and its name is revolver

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:06
Of hij heeft zn poorten niet opengezet, maar met deze info komen we ook niet verder. Wat zegt het programma dan hoe de rode smilies worden veroorzaakt?

Verwijderd

Er staat duidelijk in Azureus uigelegd waardoor die smileys komen, en op elke bittorrent site staat hoe je er vanaf komt, en op de Site van azureus staat het ook.....

Ik bedoel, een beetje zoeken mag wel, en om een nieuw topic te voorkomen, we hebben hier op GoT een Poort Map F.A.Q. ;)

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06-2025
het probleem is dat ik gewoon niet kan downloaden

als ik via torrentspy zoek dan zijn het egwoon bestanden die veelvuldig seeds hebben

azureus geeft aan dat ik niet met een peer evrbonden ben

moet ik em anders eens langer aan laten staan

evranderd het dan?

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Elke torrent heeft een status en daar zal het probleem beschreven staan als je een rood of een geel gezichtje ziet... Bij een rode zal bevoorbeel de tracker down zijn of moet je een login hebben voor de tracker ofzo. De gele betekent dat je wel verbonden bent maar problemen ehbt, als je torrents geel blijven hebb je wrs een firewall probleem. Blauw betekent dat de tracker down is maar dat je nog verbonden bent met enkele seeds/peers..

edit
meer info hier :):

http://azureus.sourceforge.net/faq.php#21

[ Voor 41% gewijzigd door PelicanPete op 08-01-2005 00:33 ]

Verwijderd

Zit je achter een router/firewall ?? zoja zet alles eens open en test het dan nog eens...
Pagina: 1