Kan iemand vertellen hoe ik deze router kan forwarden ? Ik wil de poort open zetten voor e-Mule, maar ik kan nergens de goede instellingen vinden. Ik weet welke poort e-Mule wil gebruiken, nu moet deze nog (even) open gezet. Het is vást erg eenvoudig, als je het eenmaal weet...
Verwijderd
http://www.emule-project....m=show_entries&cat_id=301
Check bovenstaande link, even kijken welke router het meest op die van jou lijkt en die settings proberen.(ik heb bijv. een sweex router, maar de smc instellingen kon ik zo overnemen.)
Check bovenstaande link, even kijken welke router het meest op die van jou lijkt en die settings proberen.(ik heb bijv. een sweex router, maar de smc instellingen kon ik zo overnemen.)
Heb ik geprobeerd, maar de mijne lijkt nergens op... Ik kon er niets tussen vinden.
Verwijderd
Mja, hier kunnen wij dus ook niks mee. Zolang je geen screenshots geeft of een overzicht van wat je allemaal in die router kunt doen kunnen wij moeilijk precies zeggen waar je moet zijn.
Ga eens kijken in de hoek van Special Applications of Virtual Server. En in Het Grote Poortmappingsverhaal staat ook e.e.a. aan tips.
Ga eens kijken in de hoek van Special Applications of Virtual Server. En in Het Grote Poortmappingsverhaal staat ook e.e.a. aan tips.
Dit topic is gesloten.
![]()