Toon posts:

[XP] 70 GB verwijdert, maar niet weg*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een beetje via de search gezocht op jullie gigatische forum :) , maar ik heb er niet echt iets over gevonden. Mijn probleem is hetvolgende:

Ik had deze nacht een avi omgezet, maar dat bestand heeft zichzelf om de een of andere reden overschreven en ongecompresseerd opgeslagen...resulaat een kapotte avi van 70 GB

Ik wou dat verwijderen, gewoon RMK verwijderen, en weg was ie.
Maar nu zie ik dat hij helemaal niet verwijdert is. ik heb nog steeds slechts 5 van de 140 Gb vrij. vrij ambetant dus

Waar zou dat verborgen bestand ergens kunnen zitten?
Ik heb de pc al meermaals herstart en de prullenbak leeggemaakt...
Iemand op een ander forum zei dat hij dat ook soms voorheeft, en dat dat na een dagje wel goed komt, maar mss hebben jullie een betere uitleg _/-\o_

Verwijderd

ik zou je temp maar eens leegmaken dan (c:\windows\temp).
succes

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-04 13:59

S913

Abusus non tollit usum

Norton's Protected Recycle Bin (onder deel van Norton AV) aan staan?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In de Windows Operating Systems FAQ (Windows Operated Systems - FAQ) staat hier een heel stuk over. Die al eens door gelezen? :)

Kan je verder nog even vertellen welke Windows versie je gebruikt? Dan ga ik die in je topic titel zetten :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Draai je Norton Systemworks? Welk OS draai je? Gebruik anders een programma als TreeSize om te kijken waar het bestand zich bevindt? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met XP SP2, maar zal eens al die tooltjes gebruiken, mss ook eens een defragmentatie, scandisk enzo...

En ik heb ook Systemworks,

nu je hetzegt. daarnet kreeg ik nog een foutmelding bij Systemworks, toen hij die OneButtonCkeckup uitvoerde

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 21:35 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)

Verwijderd

Topicstarter
Héhé, opgelost.

gewoon ff de door norton protected bestanden uit de prullenbak verwijdert.

ipv 70 gig kwam er ioneens 120gig terug bij. Het was dus dringend dat ik die ook eens leegmaakt.

In ieder geval hardstikke bedankt, en ik zal eens zien of ik hier nog een aantal probleempjes kan oplossen :P

Ciao

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:43:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)
kzal in het vervolg ook volgens de regels posten

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

Thandor

SilverStreak

En de volgende keer ook niet 2 posts achter elkaar posten ? ;)
Je kunt het bericht wijzigen door Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifte gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifstaat rechtsboven elke post die je gepost hebt :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1