Itunes: de mp3 op een andere schijf...

Pagina: 1
Acties:

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
Mijn HD is laatst kapot gegaan, en heb dus nu een nieuwe.
Ik had mijn MP3 directory eerst op de E: en nu op de D:, en voor de rest de oude indeling en ook de iTunes library goed ge-exporteerd en nu dus weer geimporteerd, heb ik al es eerder gedaan na een nieuwe installatie van windows.

maar nu mijn vraag: kan ik in itunes het instellen dat hij dus als location voor alle liedjes alleen E: in D: veranderd? als gewoon alle liedjes selecteerd en dan "Get info" doet, dan staat het er niet tussen... Het is een vrij grote collectie, die helemaal in mappen is ingedeeld, en ik heb geen zin om die opnieuw te moeten indelen...

Ow ja: ik heb WinXP sp2 en iTunes versie 4

[ Voor 7% gewijzigd door Fudgem op 07-01-2005 19:46 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
De bestanden op de gewenste plaats zetten en in het library XML bestand een find & replace uit voeren zou voldoende moeten zijn.

Find & replace acties kun je op de PC goed uitvoeren met TextPad. Wel een back-up van dit bestand houden, mocht je iets verkeerd doen, want soms is het lastig om weer terug te gaan naar de oude situatie.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Verwijderd

Kun je niet gewoon in je instellingen>geavanceerd aangeven waar je map "iTunesMusic" nu staat.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:32:
Kun je niet gewoon in je instellingen>geavanceerd aangeven waar je map "iTunesMusic" nu staat.
+ dan nog eens realocate ofziets erbij doen, heb ik ook gedaan toen ik van schijf wisselde, werkt perfect, wel ff gedult hebben voor alles overgezet is :+

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Ik denk dat MacWolfs idee beter is, zeker als het een alleen een kwestie van E:\ naar D:\ veranderen is :) Anders loop je altijd het risico dat iTunes je hele collectie weer gaat reorganiseren :+