Toon posts:

[IE] afbeeldingen niet op te slaan als jpeg in IE, Win XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

ik heb het probleem dat ik vanuit mijn Internet Explorer bestanden enkel maar kan opslaan als BMP bestanden. Ik heb al tussen mijn bestandstypen gekeken en daar staat jpg, jpeg, .... gewoon tussen, goed geïnstalleeerd. Ik heb al mijn internet opties afgegaan maar vind nergens waar ik dit kan instellen. Anyone suggestions?
Al bedankt.
Gunther.

Verwijderd

Topicstarter
BTW : Versie Xp Home SP1
IE 6.0 SP2

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:25:
BTW : Versie Xp Home SP1
IE 6.0 SP2
Aha leuk, maar dit kun je ook vermelden door je post te editen.

Heb je wat gezocht? Zie hier: search

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gunther123,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT het een en ander aan spel regels opgestart waarvan we verwachten dat iedereen zich hier aan houdt, je bent hier mee akkoord gegaan (Registratievoorwaarden en faq) toen je je registreerde op GoT :)

Ik pak even de belangrijkste regels van GoT eruit:
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossen - zoek bijvoorbeeld eens met Google of met de GoT search. Neem in je topic start dan alsnog op wat je zelf al geprobeerd hebt en wat je al gevonden hebt :)
  • Geef in je topic start helder en duideijk je probleem weer en geef zo veel mogelijk relevante informatie. Zorg er ook voor dat je met de specifieke forum policy bekend bent, zo hoort deze vraag helemaal niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem helder en duidelijk omschrijft
Ik ga je topic eventjes verplaatsen - kan je zelf even je topicstart aanvullen met wat je zoal geprobeerd en waarop je zoal gezocht hebt? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen