Toon posts:

MSI 6199VA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wim kok weet hoe een muis werkt, erica terpstra is ge-explodeerd en tweakers net
is nog even onoverzichtelijk

maar goed... het onderwerp

ik heb m'n grootste stommiteit in m'n leven begaan en in 2000 een pc bij de VOBIS gekocht

ik wilde minstens 1 isa slot dus het werd
een msi 6199va mobo (naar later bleek uit 1996!)

er zit een pII slot 1 400 mhz in maar het loopt niks lekker (windows 98 se)

hoe tune en tweak je zoiets???

welk boek is het beste hiervoor

EC of ???

keith

Verwijderd

Ik heb ff gezocht met
%%msi 6199% er zijn 3 topics te vinden. Wat ik een beetje vreemd vind ik dat het daar steeds over een mobo met een P3 gaat en jij het over P2 hebt. Raar toch. Heb je al op de MSI site gekeken?
www.msi.com.tw/ (die link wil maar niet het juiste geven, dat .tw hoort er ook achter hoor!!)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 01:39 schreef Cugel het volgende:
Ik heb ff gezocht met
%%msi 6199% er zijn 3 topics te vinden. Wat ik een beetje vreemd vind ik dat het daar steeds over een mobo met een P3 gaat en jij het over P2 hebt. Raar toch. Heb je al op de MSI site gekeken?
www.msi.com.tw/ (die link wil maar niet het juiste geven, dat .tw hoort er ook achter hoor!!)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Dat bord kan onmogelijk uit 1996 komen, vanwege het simpele feit dat die borden toen nog niet bestonden. MS-6199VA is een full-atx moederbord waar je Celeron, PII's en PIII's (ook cu-mines) op kan prikken.
Wat zijn precies je problemen? Een bios-update lost vaak problemen op. Zie bovengenoemde link! v3.5 is op het moment de nieuwste!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
hoi! op msi-nl is de biosflash niet meer te vinden!

toch te oud?

ik heb er gewoon vervelende problemen mee,
windows al diverse keren ge-her-installeerd

nee, VOBIS, dat is niks (steeds algemener wordende mening) hun klachtenafdeling is nog het ergst!
Op vrijdag 05 januari 2001 13:05 schreef Mobster het volgende:
Dat bord kan onmogelijk uit 1996 komen, vanwege het simpele feit dat die borden toen nog niet bestonden. MS-6199VA is een full-atx moederbord waar je Celeron, PII's en PIII's (ook cu-mines) op kan prikken.
Wat zijn precies je problemen? Een bios-update lost vaak problemen op. Zie bovengenoemde link! v3.5 is op het moment de nieuwste!

Verwijderd

???????????????????

Ik heb een MSI 6199 inclusief boekje een maand geleden gekocht omdat mijn oude PCCHIPS kapot was. Nu loopt mijn Celly 266 nog maar @333 i.p.v. vorige mobo @400. Ik heb pas geleden nog een biosupdate gedaan en is niet uit 1996, tzal wel een nummer zijn o.i.d. het is by the way een moederbord vanaf 233Mhz tot 533 bij mijn bios en verder wordt wel ondersteund. je hebt zeker geen troep gekregen.

O ja win98SE loopt bij mij ook niet echt lekker, maar gelukkig gebruikt m'n zussie die nu en heb ik mooi een nieuwe. Maar win98 sucks helemaal. Sluit nooit vanzelf af en een restart lukt evenmin. Probeer de nwe via 4in1 drivers eens; het helpt misschien.

Ga je op inhoud zoeken op 6199 dan vind je nog meer o.a. die van mij. Gelijk heb ik ontdekt dat dit eigenlijk een crosspost is.
Pagina: 1