Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ff vraagje: Zijn er mobiele telefoons die net als een laptop op een W-Lan kunnen inloggen? Of kom je dan altijd uit op een PDA pf pocket-pc?

Nog een vraagje: is er veel kwaliteits en betrouwbaarheidsverschil tussen de europese/japanse/amerikaanse merken en het koreanse samsung?

TNX

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 03:50

Urk

De recente Qtek 9090 heeft WLAN, dit is weliswaar wel een PocketPC phone + GPRS, weet niet of dat ook ok is?
Zie: De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn er op near-PDA dingen (XDA, dingen met uitbreidingssloten, nokia communicator) na geen WiFi-foons op de markt, ik vraag me ook af wat je daar mee wilt doen? Op Symbian/Windows Mobile na zijn d'r niet echt foon OS-en op de markt die je ook iets als een programmeer interface bieden waar je Apps mee kan ontwikkelen waarmee je iets met WiFi kan.

Verder kan ik je zeggen dat het qua kwaliteit met samsung wel goed zit. Elk product moet aan een bepaalde EU-norm voldoen, een eentje daarvan is garantie. Je hebt dus IIG garantie.

Een ander punt is: samsung zal wel eens een mindere serie hebben, maar dat hebben europese merken ook wel eens.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:32

Pogostokje

* twiet *

De Nokia 9500 doet ook WLan. Het is officieel een gsm, maar de grens tussen gsm en PDA is enorm klein hoor.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Er zijn er wel hoor:
http://www.engadget.com/entry/5844053416338363/

Natuurlijk nog niet in NL, en het is maar de vraag of ze hier op korte termijn wel in grote getale op de markt verschijnen. Er moet natuurlijk eerst een hoop geld terug verdient worden met UMTS...