Toon posts:

[SPAW] Wysiwyg editor werkt op ene pc wel, andere niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht ken je hem: de WYSIWYG editor van Solmetra.

Ik gebruik deze editor in een CMS applicatie, maar ik heb nu een raar probleem.

Op mijn eigen systeem draait alles perfecft, maar op een andere pc hier werkt het niet goed met de styles. Normaal als je iets selecteert geeft de editor bijvoorbeeld "Heading 2" of "Heading 1" aan. Nu is het niet eens mogelijk om van stijl te veranderen! Op mijn pc dus wel, op een andere pc niet.

Demo 3 op de solmetra pagina http://www.solmetra.com/spaw/demo/demo.php heeft hetzelfde. Alhoewel hier wel de juiste stijl in de editor wordt gebruikt, laat ie deze niet als geselecteerd zien in de dropdownbox.

Ik heb het ook nog getest op een drietal andere machines, twee doen het goed, de derde niet.

Het lijkt me een client-probleem, maar ik begrijp niet wat waar ik dan wat zou moeten aanpassen :?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Lijkt me een bug in de software :) Neem eens contact op met de makers; in Programming & Webscripting geven we geen support op de producten van anderen.

Sowieso horen clientside zaken in Webdesign & Graphics thuis, maar ook daar geldt; mail de makers als je een probleem hebt met een script / component :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.