Blauw scherm met error tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 14:00
hey ik heb dus net ff een nieuwe pc'tje in elkaar gezet.

a7n8x-x
amd 2400+
geforce fx 5200
512 mb ddram pc3200 (kingston)
en een coolermaster centurion 5 kastje (met andere voeding die ik nog had aopen 300 watt)
en 17 GB harde schijf

wel nu, alles start gewoon op. alles werkt. dus ik installeer wat nodige programma's en een spelletje (counter-strike). maar na ongeveer 3 minuten spelen komt er opeens een blauw scherm met allemaal tekst error blabla dit was de error: IRHLQ Not Less or Equal

zoiets was het...heeft het iets met warmte te maken? ik heb motherboard monitor ook gedownload en er stond tijdens het gamen ongeveer 55 graden...

mijn broer heeft dit ook een keer gehad tijdens het gamen op zijn pc :/

Facts don't care about your feelings

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• YoshiBignose
maar hij start niet opniuew op...ik moet hem uitzetten...ik zal het toch ff doorlezen :P

aha ik zie het

0x0000000A IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Ook deze STOP foutmelding lijkt voornamelijk door verkeerde of foutieve drivers gegenereerd te worden, net als STOP 0x000000D1. Kijk ook daar even voor tips dus.

Veel recents is er over deze STOP foutmelding niet te vinden in de MS Knowledge Base:
266196 - 245538

dat is hem...hmmm verkeerde drivers :|

ik heb deze drivers geinstalleerd:

windows xp
sp 2
nvidia nforce dinges voor mijn moederbord
nvidia videokaart drivers (66.nogwat) (nieuwste)

en dat was het :O

[ Voor 84% gewijzigd door YoshiBignose op 07-01-2005 16:52 ]

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

druk je printplaten even goed aan. Dit heb ik ook gehad en toen zat mijn tv kaart maar half in mijn mobo.

• YoshiBignose
je bedoelt van mijn videokaart? :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon wat andere versie's van de videodrivers proberen, er zijn er zat. Het is een driverprobleem, dus het is op te lossen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

wel nu, alles start gewoon op. alles werkt. dus ik installeer wat nodige programma's en een spelletje (counter-strike). maar na ongeveer 3 minuten spelen komt er opeens een blauw scherm met allemaal tekst error blabla dit was de error: IRHLQ Not Less or Equal

zoiets was het...heeft het iets met warmte te maken? ik heb motherboard monitor ook gedownload en er stond tijdens het gamen ongeveer 55 graden...
Helaas dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. We kunnen op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.