Goeiedag, we hebben op mijn bedrijf een licentie voor het programma filemaker pro 4.1 alleen de cd is in de loop der jaren(komt uit 1998) verloren gegaan. Is er een mogelijkheid het programma ergens vandaan te halen, want op de filemaker site zelf kom ik daar zeer weinig over tegen.
Aangezien ze nu al bij versie 7 zijn, is het denk ik niet gemakkelijk om aan te komen...
Maar wat dacht je hier van?
Denk dat als je ze even mailt dat ze wel bereidt zijn om je er aan te helpen...
Maar wat dacht je hier van?
Denk dat als je ze even mailt dat ze wel bereidt zijn om je er aan te helpen...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, ik weet dat ze bij 7 zijn, maar helaas is die licentie niet zo rekbaar. 
Ik zal denk ik maandag eens contact opnemen met het bedrijf ja.
Ik zal denk ik maandag eens contact opnemen met het bedrijf ja.
Valt dus vies tegen. Ze supporten maar vanaf 5.0, wat opzich wel begrijpelijk is, maar toch. Ze adviseren mij ergens te kijken of het nog ergens anders op het internet "te krijgen" is.
Toch eens kijken of niet iemand het voor een zacht prijsje aanbiedt.
Toch eens kijken of niet iemand het voor een zacht prijsje aanbiedt.
Verwijderd
Hoe lang ben je nu al bezig geweest met zoeken, vragen en onderzoeken? Volgens mij was de licentie voor de nieuwe versie goedkoper geweest als het zoeken van je
Valt wel mee, een stagaire kost niet zo veel. 
Maar hier zijn ze nogal huiverig over het aanschaffen van software(waarom weet ik ook niet precies).
Als iemand toevallig het programma nog thuis heeft liggen....
Zelfs de download-programma's hebben het programma niet meer...
Maar hier zijn ze nogal huiverig over het aanschaffen van software(waarom weet ik ook niet precies).
Als iemand toevallig het programma nog thuis heeft liggen....
Zelfs de download-programma's hebben het programma niet meer...
Zeer kleine kans: probeer softwareverkopers die nog ergens CD's hebben liggen. Anders misschien vraag&aanbod op tweakers.net en dergelijke sites: ondertussen zal het weinig kosten, zelfs incl. licentie. Je zou zelfs bedrijven in de regio en andere potentiele gebruikers kunnen vragen om een kopietje (wat naar ik aanneem gewoon mag als de licentie er nog is).
Maar verder: in dit geval lullig maar aan opties als "ergens via internet krijgen" (waar ze vast P2P-kanalen mee bedoelen) of aan handel in software tussen users kunnen we op GoT niet aan beginnen - ook als de licentie er al is en zelfs de fabrikant het suggereert
Dus helaas ga ik sluiten. Veel succes
Maar verder: in dit geval lullig maar aan opties als "ergens via internet krijgen" (waar ze vast P2P-kanalen mee bedoelen) of aan handel in software tussen users kunnen we op GoT niet aan beginnen - ook als de licentie er al is en zelfs de fabrikant het suggereert
Dus helaas ga ik sluiten. Veel succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()