Toon posts:

[Monitor Scott 795] Kleurcode vga kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze? mijn kabel is namelijk kapot en ik probeer hem te repareren. Ik kan hem nergens vinden en de site van scott gaf geen oplossing(hij is trouwens nu down :() noch veel searches.

zou iemand mijn kunnen helpen?

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Ik heb hetzelfde gehad met een dell monitor... Maak hem even open en check de print; meestal staan bij de aansluitingen op de print de signalen ook vermeldt... :) kijk vervolgens naar de Dsub standaard en verbind alles met elkaar..

Denk wel aan de hoge spanningen die achterblijven in de monitor ook al heb je de stekker eruit. Deze doen zeer veel pijn en kunnen dodelijk zijn. <-- ff dat je het weet ... :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pakjebakmeel op 07-01-2005 16:15 ]

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 15:59
Scott is afaik gewoon een soort sub-merk van Hansol. Misschien dat hun je kunnen helpen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Dit was ik zelf ook al van plan een aantal weken terug. Alle schroeven zijn los maar de kap is geen bweging in te krijgen, zelfs niet als ik de 1 pinnetjes indruk die hem vastkoppelen, ben er lang mee bezig geweest maar dit lukt mij echt niet. geen kleur code? dat zal al makkelijk zijn want een kabeltje heb ik hier wel.

• Pakjebakmeel
Dell had iig een paar kabeltjes omgewisseld.. anders kon ik ze zo 1 op 1 bevestigen :/

Verwijderd

Topicstarter
dus niemand heeft de kleurcode? of kan mij GOED uitleggen hoe de kap er af kan? :(

• Pakjebakmeel
Zitten er niet 2 van die klepjes voor de schroefjes aan de zijkant.?

Verwijderd

Topicstarter
nope, 2 aan de achterkant maar dan nog zit hij steen vast. ik heb al via Hansol die kleurcode gekregen, de Hansol 710 is een exact zelfde monitor, ik ga aan de slag. iig hartelijk bedankt voor jullie hulp! :D
Pagina: 1