Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] blijft hangen op 'Windows wordt afgesloten' ?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ken dat probleem wel van Windows 98, maar dacht dat het in de nieuwere Windows weg was ??

treedt op nadat ik bij een buurman een aantal viri/spyware heb verwijderd met Avast & AdAware (geval van zware besmetting), zo te zien waren er er geen systeemfiles besmet en was het alleen troep die verwijderd is, maar bovenstaand verschijnsel doet vermoeden dat er toch iets te veel is verwijderd.
verder loopt Windows weer redelijk, zo te zien.

ideen over hoe op te lossen ?? (behalve nwe. installatie ...)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Soms kan 't wel 's lang duren voordat ie klaar is.

Als je 'm een tijdje laat staan (paar minuten of zo) gaat ie dan niet door?
Staat er wat in je log?

kijk anders ook hier 's
misschien een lullig virus wat daar heeft lopen kloten?

[ Voor 36% gewijzigd door J2pc op 07-01-2005 15:46 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Topicstarter
we hebben 'm nog een keer gestart & gestopt in 'veilige modus' en het stoppen gaat nu ook in normale mode goed ... ga 'm nog een keer onderhanden nemen met HiJackthis en wat andere spyware-mollers ; resultaat van tijdje internetten zonder firewall en goeie virus-checker... :-(

bedankt voor de tips !!! zat leuke info tussen ...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Well je had al heel veel zelf kunnen vinden. check Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog even. Is namelijk wel iets wat we van je verwachten :P Aangezien dit vermoedelijk spyware gerelateerd is verplaats ik je topic even naar het dedicated subforum
Windows Operating Systems > Beveiliging & Virussen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters