We hebben hier een mooie Dell PowerEdge 2600 met een tweetal 15krpm SCSI-schijven, met Windows 2000 Server. Op een van de partities (NTFS) krijg ik, aangemeld als Administrator, een mapje niet verwijderd. Hij zegt "toegang gewijgerd".
Ik heb in de eigenscahppen van dat mapje geen tabje Beveiliging of iets dergelijks, en machtigingen of eigenaar opnieuw instellen van de parent directory geeft ook "toegang geweigerd". Daarom denk ik aan een corruptie, dus ik gelijk chkdsk draaien, maar:

Weet iemand hoe dit kan, en hoe dit te verhelpen is?
Ik heb in de eigenscahppen van dat mapje geen tabje Beveiliging of iets dergelijks, en machtigingen of eigenaar opnieuw instellen van de parent directory geeft ook "toegang geweigerd". Daarom denk ik aan een corruptie, dus ik gelijk chkdsk draaien, maar:
code:
Dat gaat dus ook niet 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| C:\Documents and Settings\Administrator>chkdsk e: /v Het type bestandssysteem is NTFS. Volumenaam is Data 2. Waarschuwing! Parameter F niet opgegeven CHKDSK wordt uitgevoerd in alleen-lezenmodus. CHKDSK is bezig met controleren van bestanden (stap 1 van 3)... De bestandscontrole is voltooid. CHKDSK is bezig met het controleren van indexen (stap 2 van 3)... Bezig met verwijderen van een indexvermelding uit index $O van bestand 25. Er is een onbepaalde fout opgetreden. |
Weet iemand hoe dit kan, en hoe dit te verhelpen is?
日本!🎌