Toon posts:

Voltage mod results =))))) Grin Grin =)))))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eyz all =D
Kheb dus net een UUR zittuh solderen =)
Maar het was het ZEKER waard =D
Ik had 5 weerstanden gehaald tussen de 20KOhm en de 30KOhm ik had 2 draajes gesoldeerd op de juiste plaats en heb daar 2 kroonsteentjes aangemaakt zodat ik een voor een alle weerstanden kon testen. Eentje kwam er als beste uit en daarmee behaalde ik 2,04 volt (volgens de bios) dus ik kroonsteentjes eraf en solderen maar. Netjes krimpdraad eromheen alles netjes afgedekt =)) Al die zooi weer in mijn kast gepropt, en booten maar =) Ik eerst naar de bios om te kijken naar het voltage =) En wat ziet MaSsiE daar ? 2,0 volt |:( |:( |:( |:( |:(

Ik kijk op het blaadje waar ik de weerstanden op had vastgeplakt en het voltage erachter geschreven... En jah hoor dat KUT WEERSTANDJUH ! Zat dus GVD nog op het blaadjuh ! =| Ik heb dus de VERKEERDE GEPAKT GVD !

IK HAAT DIE DINGEN VANAF NU AF AAN !
Kan ik straks dus weer opnieuw gaan solderen =)) Tot over een aantal dagen =)

Maar goed, hij boot NU al op 1000MHz =D Ik zit dit nu dus te typen met 1000MHz (ow wat klinkt dat heerlijk zeg =)
En ik moet die andere weerstand dus er nog opgooien. Die temp snap ik echt GEEN ZAK van =) Hij is nu ipv 34 stressen 38 stressed en hij is toch 0,15v omhoog gegaan !
Dat vind ik knap van mijn fopjuh =)

Ik heb nog niet hoger dan 1GHz geprobeerd, dus misschien haal ik dat ook nog wel =)

iig IS MaSsiE WEER ONTIECHELIJK BLIJ MET ZIJN WEERSTANDJUS VAN ALLEMAAL BIJ ELKAAR NOG GEEN 50 CENT ! =)))) Yay ! =)

GreetzZ Happy MaSsiE

I'll keep you guyz updated =))

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:39

ken

ik had dat ook geprobeert maar ik weet echt niet hoe ik dat moet doen

wat heb ik eigelijk nodig??

ik had een weestandje gekocht van 30 Kohm

maar hoe soldeer ik he op mijn mb moet ik eerst nog iets doen voordat ik dat op kan solderen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
Hmz........
Ik heb nu de goede weerstand erop zitten en nu krijg ik hem max op 2,05v... Hij boot net als eerst ook op 1GHz alleen niet hoger. En op 1GHz loopt ie toch soms nog vast... (LAME)
Dus nu loopt ie op 950MHz =) Ach jah, misschien toch maar eens ergens een duron 600 gappen he ? =)) Die gaan vaak nog harder dan mijn 700 =D Hij word nu op 2,05v stressed 42 graden met mijn foppie =) Hij loopt nu op 1,95v en word 39 graden, Misschien nog een keertjuh opnieuw de koelpasta erop, niet echt netjes gedaan namelijk =))

Ok nu wat je nodig hebt...

- Weerstandjuh van 15-30K Ohm.
- Wat draadjus die goed buigbaar zijn.
- Wat tin om te solderen
- Een soldeerbout =D (Met scherpe punt is wel makkelijker)
- Wat krimpdraad om de verbindingen af te dekken zodat je gaan kortsluiting kan krijgen.
- Ongeveer 2 uur de tijd en de wilskracht =D
- Ballen van staal =)

Voor degene die nog een uitleg willen, je kunt hier een filmpje downloaden van een of andere geek die ook zijn kt7 aan het modden was =D

http://www.3dgameman.com/vr/abit_kt7r_vol_mod.asf

Is zeer zeker handig om fkes te bekijken. Veel suc6 voor de rest, en wie wil er een duron 600 ruilen voor een 700 ? =)) Tijs ? jij misschien ? =D

GreetzZ MaSsiE

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:41
Ik wil em wel ruilen.
Heb een 600 die nog niet gelockt was.
Zit in de comp van mijn vriendin toch niks te doen :P