Geachte lezers,
Ik sta wederom weer is verbaast van 1 van mijn computer-systemen.
Op het systeem:
P3 600MHZ
256MB Geheugen
Matrox videokaart
20GB HD
Heb ik vaker Linux geinstalleerd (dit ging zonder moeite)..
Maar aangezien het internet delen niet lukte keer op keer, heb ik er weer vanaf gezien
..
Oke,, het is vakantie tijd, ik heb tijd..
Het probleem nu, ik heb Mandrake 10.1 Official gedownload, duw BootCD erin, werkt niet,, Bios volledig gecontroleerd kwa boot functies werkt niet..
Andere systeem erbij gepakt, Hatsikidee werkt en boot.
Hier op tweakers.net gezocht, op Mandrake cd staat ook een imagewriter voor boot-diskette maar als ik die maak krijg ik DISK BOOT FAILURE etc..
Oke,, verder gezocht.. Aan de bios kan het niet liggen, CD's opnieuw gebrand,, Kan het ook niet liggen,, CDs getest, kan het ook niet aan liggen, Bootdiskette gemaakt, Kan het ook niet aan liggen, 2 cdrom drivers erin gedaan,, kan het ook niet aan liggen.,,
Op forum kwam ik tegen voor Mandrake 10 CD2 als boot gebruiken, ook gedaan Werkt ook niet!!
Ik sta hier verstelt van alles geprobeerd, ben nu totaal hopeloos!
'Waar kan zoiets nou aan liggen
?
Ik sta wederom weer is verbaast van 1 van mijn computer-systemen.
Op het systeem:
P3 600MHZ
256MB Geheugen
Matrox videokaart
20GB HD
Heb ik vaker Linux geinstalleerd (dit ging zonder moeite)..
Maar aangezien het internet delen niet lukte keer op keer, heb ik er weer vanaf gezien
Oke,, het is vakantie tijd, ik heb tijd..
Het probleem nu, ik heb Mandrake 10.1 Official gedownload, duw BootCD erin, werkt niet,, Bios volledig gecontroleerd kwa boot functies werkt niet..
Andere systeem erbij gepakt, Hatsikidee werkt en boot.
Hier op tweakers.net gezocht, op Mandrake cd staat ook een imagewriter voor boot-diskette maar als ik die maak krijg ik DISK BOOT FAILURE etc..
Oke,, verder gezocht.. Aan de bios kan het niet liggen, CD's opnieuw gebrand,, Kan het ook niet liggen,, CDs getest, kan het ook niet aan liggen, Bootdiskette gemaakt, Kan het ook niet aan liggen, 2 cdrom drivers erin gedaan,, kan het ook niet aan liggen.,,
Op forum kwam ik tegen voor Mandrake 10 CD2 als boot gebruiken, ook gedaan Werkt ook niet!!
Ik sta hier verstelt van alles geprobeerd, ben nu totaal hopeloos!
'Waar kan zoiets nou aan liggen