NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Ben je al eens wezen [search=javascript window.close] bij GoT of [search=javascript window.close] bij Google?
misschien een stomme vraag..
maar waarom wil je je link in een nieuwe pagina en de oude sluiten?
wat is er mis met gewoon hetzelfde venster?
op die manier wordt je venster gesloten.
Misschien dat je kan proberen om links om elkaar te zetten? (weet niet of dit kan)
disclaimer:
Ik heb geen id of dit kan, moet je gewoon even uitproberen.
Font kan je misschien zoeken op font-pagina's. Gewoon ff zoeken op google naar free fonts of zo. staan altijd voorbeelden.
maar waarom wil je je link in een nieuwe pagina en de oude sluiten?
wat is er mis met gewoon hetzelfde venster?
code:
1
| <a href="javascript:window.close()">plaatje</a> |
op die manier wordt je venster gesloten.
Misschien dat je kan proberen om links om elkaar te zetten? (weet niet of dit kan)
code:
1
| <a href="index.html" target=_blank><a href="javascript:window.close()">plaatje</a></a> |
disclaimer:
Ik heb geen id of dit kan, moet je gewoon even uitproberen.
Font kan je misschien zoeken op font-pagina's. Gewoon ff zoeken op google naar free fonts of zo. staan altijd voorbeelden.
[ Voor 8% gewijzigd door J2pc op 07-01-2005 15:14 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Je hebt meer kans in: Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [part 4]Extra300s schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:00:
Misschien nog een heel domme vraag, ik weet niet meer welk lettertype ik gebruikt heb voor het "enter" kent iemand dit lettertype zo herkent?