WebAlizer op Windows 2003 Enterprise Server

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo :) ,

Ik heb hier thuis een Windows 2003 Enterprise Server draaien warop een paar websites gehost zijn.
Nu wil ik dus de website traffic meten met behulp van WebAlizer

Ik heb nu WebAlizer 2.01-10-win32-win gedownload. Er zit in die zip een .EXE bestand.

Als ik de readme lees, an kom ik er niet uit. Kan iemand mij hiermee helpen, zoda ik hem kan installeren op een Windows 2003 Enterprise machine.

Ik gebruik Apache als webserver :)

Alvast bedankt :)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Ik kan me :) niet voorstellen dat :) in de file webalizer.html :) niet genoeg informatie staat om het werkend te krijgen :). En als je dat niet lukt :), wat lukt er dan niet? :)

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
PowerSp00n schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:45:
Ik kan me :) niet voorstellen dat :) in de file webalizer.html :) niet genoeg informatie staat om het werkend te krijgen :). En als je dat niet lukt :), wat lukt er dan niet? :)
Als ik die html file open, dan staat er van ales voor UNIX, maar ik zit in Windows, dus /bin/etc heb ik niet etc.

Ook de files zijn totaal anders daar. Dus ik begrijp het bij het eerste stuk al niet :(

Verwijderd

http://www.mrunix.net/webalizer/faq.html
ftp://ftp.mrunix.net/pub/webalizer/INSTALL
Q: Will it run on [some platform]
A: If it is a *nix platform, it should without a problem. If it's
something different, probably not and your on your own if you
want to try to make it work.
Als je zelfstandig een beetje om je heen kijkt en niet direct op "New Topic" ramt kom je misschien wel verder zonder onze policy te negeren.

Dit topic is gesloten.