Toon posts:

Draytek 2600G

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een router/modem en access point in een te kopen. Daarbij is mijn oog gevallen op de Draytek 2600G. Aangezien ik deze redelijk prijzig vindt en ik deze met name wil gaan gebruiken om wireless te kunnen internetten met mijn laptop wil ik graag weten of het met de snelheid goed zit.

Anders wil ik graag een alternatief horen van jullie modem/router en een los accesspoint(dit zal waarschijnlijk voor een sterkere verbinding zorgen neem ik aan).
Alleen zou ik dan niet weten welke merk ik daarvoor moet kiezen(liefst modem/router en los access point van hetzelfde merk voorzien.

Verder heb ik al diverse test bekeken op internet maar kom er nog niet uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 14:31 ]

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 02:45
ik ben zelf in het bezit van zoeen router en ik moet zeggen dat ie PERFECT werkt... lekkere rap, goede ontvangst... :D

de Draytek 2600G is volgens mij een van de weinige routers die de volledige snelheid van een 8Mbit DSL lijntje trekt, verder bomvol instellingen (van VPN tot UPNP, van WPA tot DMZ), USB printserver en een goede support...

het kost wel wat maar dan heb je ook wat... ;)

Man - a being in search of meaning

Verwijderd

Sorry, maar een dergelijk topic is niet de bedoeling op dit forum. We verwachten dat je zelf je apparatuur uit kunt zoeken en alleen als je echt een concrete vraag hebt, kun je die in een topic stellen. "hoe is de snelheid" is te vaag.

Dit topic is gesloten.