Ik ben van plan om een pc'tje naast mijn tv te zetten, zodat ik kan intersnerten in de huiskamer via de monitor van de TV. Nu heb ik nog geen TV-kaart, dus is mijn vraag of iemand hier al ervaringen mee heeft. Is het beeld acceptabel, of heeft het helemaal geen zin zo slecht?
Als dit werkt, is het dan mogelijk om een 3e NIC in mijn server te stoppen die in de meterkast staat, anders moet ik van de HUB op zolder weer helemaal een kabel naar beneden trekken. Kan ik dan deze NIC hetzelfde Subnet etc geven, en kan ik dan nog bij de HDD van de server, want daar staan alle MP3 opgeslagen die ik over de stereo (ook in de huiskamer) wil afspelen.
Al vast bedankt.
Als dit werkt, is het dan mogelijk om een 3e NIC in mijn server te stoppen die in de meterkast staat, anders moet ik van de HUB op zolder weer helemaal een kabel naar beneden trekken. Kan ik dan deze NIC hetzelfde Subnet etc geven, en kan ik dan nog bij de HDD van de server, want daar staan alle MP3 opgeslagen die ik over de stereo (ook in de huiskamer) wil afspelen.
Al vast bedankt.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]