Krijg de foto's niet op de PC

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-02 14:59
Ik heb deze week de Pentax Optio S5i gekocht, maar het lukt mij niet om de foto's op de Computer te krijgen...USB device heb ik geinstalleerd, als ik vervolgens bij Adobe photoshop album de foto's van mijn digitale camera wil ophalen detecteerd hij de camera niet..Ik heb zelfs al eens alle andere software geinstalleerd maar ok door vond ik mijn foto's niet. En bij een andere camera van HP krijg je gewoon een HP schermpje waar meteen je foto's van je camera kan downloaden dus het ligt echt aan de camera. Kan iemand mij helpen?

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Bij de meeste moderne camera's word het geheugen gewoon gezien als verwisselbare schijf in windows2000 en hoger. Kijk dus even bij "deze computer". Als hij daar niet bijstaat kan het zijn dat je kamera totaal niet gedetecteerd is. Je kunt ook de scanner en camera wizzard gebruiken.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:16
Vermeldt eerst eens welk besturingssysteem je hebt. Windows 2000/Xp/98 ?
Hoe bedoel je precies: hij detecteerd de camera niet? Krijg je een scherm met onbekende hardware of gebeurt er helemaal niets? Heb je de camera wel aangezet? :)

-

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-02 14:59
Mijn excuses, het probleem is verholpen! Ik had waarschijnlijk een stap overgeslagen bij het installeren. Sorry voor de post..mijn domme fout :P

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 17:11

Pelle

🚴‍♂️

Ok :)

Dit topic is gesloten.