Toon posts:

6800GT geeft strepen bij afspelen films

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag overgestapt van een Radeon 9700Pro naar een 6800GT.

Eerst de ATI-drivers verwijderd met Driver Cleaner en dan de nvidia 66.93 drivers geinstalleerd. Alles werkt perfect, behalve als ik in windows media player een bestand fullscreen wil tonen. Dan geeft hij verticale strepen. Bij weergave op 100 of 200% is alles dus normaal.

Heeft iemand dit al voorgehad en kunnen oplossen?

mijn specs: http://specs.tweak.to/6220
want die in sig kloppen ni meer :)

EDIT: sorry mods in verkeerde forum gepost, kunnen jullie dit verplaatsen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 13:15 ]

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-03 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:14:
Ik ben vandaag overgestapt van een Radeon 9700Pro naar een 6800GT.

Eerst de ATI-drivers verwijderd met Driver Cleaner en dan de nvidia 66.93 drivers geinstalleerd. Alles werkt perfect, behalve als ik in windows media player een bestand fullscreen wil tonen. Dan geeft hij verticale strepen. Bij weergave op 100 of 200% is alles dus normaal.

Heeft iemand dit al voorgehad en kunnen oplossen?

mijn specs: http://specs.tweak.to/6220
want die in sig kloppen ni meer :)

Had ik ook, toen ik de frequentie van mijn monitor iets lager zette wat het weg! Daar de frequentie voor een TFT scherm toch niet zo heel belangrijk is was dat dan ook geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals sorry voor posten op verkeerde plaats

Met mijn ATI kon ik mijn refreshrate op 70 hertz zetten en bij die nvidia blijkbaar max op 60. 't probleem is dus opgelost (en ik heb idd een TFT)

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 06:51

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik heb het probleem nog steeds :(
Maar in het begin had ik dit niet? Iemand enig idee? Ik heb mijn TFT resolute al verlaagt van 75 naar 60 maar het heeft niet geholpen. Ik heb die probleem nog maar pas, namelijk sinds mijn format enkele dagen geleden... iemand met een oplossing? Ik heb ook een 6800GT

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Processors, Mobo's & Geheugen > Videoplanken & Beeldkanonnen
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:14:
Doe voortaan een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif wil je? :) Daar is die voor en dat valt de moderators sneller op ;)

Verwijderd

Heeft dit er niets mee te maken. Klink IMO wel erg bekend!!
Misschien ook wel een idee om dit in het grote topic op te zoeken en te plaatsen.
On-Chip Video Processor: Op de laatste chips van nVidia zit een video-accelerator die bijna alle populaire en toekomstige formaten zowel kan decoderen als encoderen. Helaas zit er een fout in de NV40 die het moeilijk maakt om de Video Processor goed te kunnen gebruiken..
Linkje : [rml][ Algemeen] nVidia GeForce Topic! Deel 13[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 17:39 ]

Pagina: 1