Hallo,
Ik maak gebruik van de WYSIWYG text-editor SPAW v1.0.7 (solmetra.com). In de config file van deze tool kun je de namen en paden van de image library wijzigen voor het gebruik van meerdere mappen voor het opslaan van images. Dit is handig voor het overzichtelijk ordenen van je images. Nu wil ik (voornamelijk) de naam dynamisch kunnen wijzigen, maar hier ontstaat het volgende probleem:
Vul de waarden handmatig in en het werkt:
Vul van te voren handmatig variabelen in en dan werkt het ook:
Maar als de gegevens uit de database geplukt worden en deze toegewezen worden:
Dan lijkt het net of de var's leeg zijn (er wordt niets weergegeven), maar als ik ze van te voren 'echo', dan zijn ze wel degelijk gevuld.
Heeft iemand wel eens zo'n soort probleem gehad? Is er een functie waarmee ik de tekst kan bewerken waardoor de tekst wel weergegeven zal worden?
(Ik heb gezocht in de forums van solmetra, maar ik kan hier geen antwoord vinden)
Ik maak gebruik van de WYSIWYG text-editor SPAW v1.0.7 (solmetra.com). In de config file van deze tool kun je de namen en paden van de image library wijzigen voor het gebruik van meerdere mappen voor het opslaan van images. Dit is handig voor het overzichtelijk ordenen van je images. Nu wil ik (voornamelijk) de naam dynamisch kunnen wijzigen, maar hier ontstaat het volgende probleem:
Vul de waarden handmatig in en het werkt:
code:
1
2
3
4
5
6
| $spaw_imglibs = array( array( 'value' => '/images1', 'text' => 'Afbeeldingen 1', ), ); |
Vul van te voren handmatig variabelen in en dan werkt het ook:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $img_folder = '/images1'; $img_name = 'Afbeeldingen 1'; $spaw_imglibs = array( array( 'value' => $img_folder, 'text' => $img_name, ), ); |
Maar als de gegevens uit de database geplukt worden en deze toegewezen worden:
code:
1
2
3
4
5
6
| $spaw_imglibs = array( array( 'value' => $img_folder[0][0], 'text' => $img_name[0][1], ), ); |
Dan lijkt het net of de var's leeg zijn (er wordt niets weergegeven), maar als ik ze van te voren 'echo', dan zijn ze wel degelijk gevuld.
Heeft iemand wel eens zo'n soort probleem gehad? Is er een functie waarmee ik de tekst kan bewerken waardoor de tekst wel weergegeven zal worden?
(Ik heb gezocht in de forums van solmetra, maar ik kan hier geen antwoord vinden)