[XP] [IE] ie wil geen pagina's weergeven. Via deze comp wel!

Pagina: 1
Acties:

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 12:44

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Topicstarter
Ik heb hier een heel raar probleem.
Na het verwijderen van wat spyware kan ik nu niet meer met de internet explorer webpagina's bekijken.
Het rare is dat mail en msn het wel gewoon doen.
Na wat prutsen en kl*ten kwam ik erachter dat als ik bij deze computer (gewone explorer) een webadres inklop hij wel beeld weergeeft.

Mijn vraag is hoe dit kan en hoe ik het fixen natuurlijk.

Mijn netwerkje

Verwijderd

explorer opnieuw installeren ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ikker,

Dit is wel heel weinig informatie. Je kan geen webpagina's meer bkijken - wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding? 2 foutmeldingen? Wat gebeurt er precies? 'Wat spyware' - welke spyware dan? Waarmee heb je die verwijderd?

We hebben toch echt meer info nodig willen we hier iets zinnigs op kunnen zeggen dus pas je topic start eventjes aan met de relevante info :)

Ik ga ondertussen je topic nog even verplaatsen - vragen over IE horen niet thuis in [FORUM=0]forum 0[/FORUM] :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 12:44

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:42:
ikker,

Dit is wel heel weinig informatie. Je kan geen webpagina's meer bkijken - wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding? 2 foutmeldingen? Wat gebeurt er precies? 'Wat spyware' - welke spyware dan? Waarmee heb je die verwijderd?
Ja hij geeft een foutmelding in IE komt te staan : De Pagina Kan Niet Worden Weergegeven!
Wat voor spyware???? geen idee weet niet waar m'n ouders allemaal zitten op internet. Het is verwijderd via een on-line spyware verwijdersite. (www.spywareguide.com) Daarna kwam dus deze melding.
We hebben toch echt meer info nodig willen we hier iets zinnigs op kunnen zeggen dus pas je topic start eventjes aan met de relevante info :)

Ik ga ondertussen je topic nog even verplaatsen - vragen over IE horen niet thuis in [FORUM=0]forum 0[/FORUM] :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Ik heb nu mozilla geinstalleerd en dat werkt ook keurig.
Is er een manier om internet explorer opnieuw te installeren? Heb het via het software menu al een keer verwijderd en vervolgens opnieuw toegevoegd. Dit hielp helaas niet. |:(

Mijn netwerkje

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 19:55
Heb je het volgende ook al een keer geprobeerd:
Start IE > Extra > Internet-opties (of via het configuratiescherm)
Alle geschiedenis, cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderen.
Vervolgens bij Beveiliging alle opties (dus oa internet, intranet) op het standaardniveau zetten, bij Privacy ook het standaardniveau instellen, en ten slotte bij Geavanceerd de standaardinstellingen herstellen...
Ik heb namelijk een keer ongeveer hetzelfde probleem gehad, bij mij werkte dit.