Fire Wire op laptop

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:48
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe Dell Latitude D600 laptop te gaan kopen maar ik zit met een probleem.

Er zit maar 1 PCMCIA slot op. en nu stop ik daar een Wireles kaartje in. Nu wil ik ook firewire op die laptop. aleen kan ik daar dus geen pcmcia slot voor gebruiken want ik ga niet de hele tijd die kaartjes omruilen.

Nu zoek ik dus naar een oplossing om Fire Wire op die laptop te krijgen. Ik heb al een usb2 hub gevonden waar ook firewire op zit maar dan zit ik wel weer met een extra apparaat en kapel en stroom.

Ik kan zo geen andere producten bedenken die dit kunnen omzetten. Het gaat mij ook niet om de snelheid ofwel een coverter van usb naar FW is al genoeg maar die kan ik dus niet vinden.

Heeft iemand enig ander idee.

Groet

FreeReef.nl

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je niet beter kijken naar een laptop die wireless en/of firewire onboard heeft ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
USB wifi sticky van 20 euro in de usb poort, en je firewire pcmcia adapter gebruiken?

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
Andere laptop zoeken, eentje met wifi onboard, dan is je pcmcia vrij voor firewire kaart, en heb je ook geen rare uitstekende usb frutsels etc.

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
Ik heb een dell met onboard wireless, en dus ook nog een aansluiting over (heb een inspirion 5100). Als je volgens mij bij dell wireless kist wordt ie trouwens volgens mij altijd onboard ingebouwd, maar kan het mis hebben...

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Verwijderd

In sommige laptops kun je een mini-pci wireless kaartje doen, het geeft vaak ook nog meer bereik doordat er dan langs het beeldscherem de antenne loopt. Er is ook een topic over op GoT moet je even zoeken.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
tijd voor een apple ibook: ingebouwde wifi (airport) en ingebouwde firewire...

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wij hebben hier op kantoor een Dell laptop (typenummer weet ik ff niet). Deze heeft een Intel Centrino processor. Snel, zuinig en bovendien wireless onboard. Wellicht is dit een betere keuze?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Ik heb een D600 maar daar zit al een wireless lan standaard in hoor. Dus dan kun je gewoon je pcmcia voor firewire gebruiken.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De D600 wordt al niet meer geleverd. Dell levert ook laptops met wireless onboard en met firewire.... Misschien een beter idee?

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 12:32
Ik heb hier enkele D600's op mijn bureau staan en ze hebben allemaal wifi on-board...
Pagina: 1