Toon posts:

[ACER] Notebook moet gereperareerd, langsbrengen kan ook?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaartje geleden een ACER Aspire 1705Smi gekocht mét 2 jaar extra garantie. Na een tweetal maanden het apparaat teruggestuurt omdat deze uitging (temperatuurbeveiliging) als het systeem hard moest werken (video compressie, games etc).

Systeem is toen keurig gefixed (nieuwe koelpasta) en ik had hem na 7 daagjes weer terug.

Ik heb toen later nog eens iets gepost (forumnaam kwijt :'( ) in een topic over ervaringen met verschillende laptops. Ik merkte toen op dat Toshiba een fijn merk is omdat die een repair centre hebben in Capelle a/d Ijssel waar je terecht kunt. Ze fixen je machine ter plekke en je ken hem enkele uurtjes later weer meenemen.

Iemand wist mij toen te melden dat Acer dat ook had bij een service centre in Den Bosch. Nu heeft mijn systeem weer hetzelfde euvel, maar ik kan hem absoluut geen 7 dagen missen. Dus ik heb gebeld met Acer en gevraagd hoe dat zat maar de enige mogelijkheid was volgens deze medewerker om de notebook op te laten halen, te repareren en terug te zenden. Dit zou ongeveer een week duren.

Vraag: weet iemand of het klopt dat Acer een service cente in Den Bosch heeft waar je je notebook langs kunt brengen (en je er dus op kunt wachten).? Zoja: wat zijn de gegevens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja dat is mogelijk.

van: http://www.google.nl/sear...3439+acer+den+bosch&hl=nl

Wil ik je even melden dat Acer zijn service centre in Den Bosch heeft gevestigd. Als jij een probleem hebt met je laptop en je kunt hem niet missen (zoals ik vorige week had) bel je met de helpdesk, krijgt een nummer, rijdt naar Den Bosch, dropt de laptop af en wacht onder het genot van een bakkie leut.

Dus dit is niet alleen Toshiba, maar ook Acer (en Sony, badhoevedorp) en waarschijnlijk nog wel meer bedrijven.

;) succes (je zult het nodig hebben)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wonderlijk...jij hebt gewoon mijn post teruggevonden!!!! Thnx