Online fotoservice HEMA

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2025
Afgelopen woensdag heb ik bij de HEMA drie bestellingen geplaatst goed voor 360 foto's, nu heb ik wel drie ordernummers gekreggen maar geen bevestigingsmail. :'(
Op de site van de HEMA staat dat mijn order klaar is, echter als ik de HEMA bel zeggen zij van niets te weten.
Nu heb ik een mailtje naar de HEMA gestuurd en alleen maar onvangstbevestiging gekregen. Ik baal hier flink van want had graag gewild dat foto's in het weekend klaar zouden zijn en met het uploaden van de foto's ben ik ook ruim een uur bezig geweest.
Iemand dezelfde ervaring of nuttige tips?

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04
Wachten :?

Ik weet natuurlijk ook niet wanneer je de foto's verstuurd hebt. Vaak gaat er toch wel een paar dagen overheen. Ik ben bang dat wij je ook verder niet zo kunnen helpen. :)

Wat voor tips wil je eigenlijk hebben. :? Bel de HEMA (centrale nummer, niet de vestiging) zou ik zeggen. :)

-

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De HEMA centrale bellen in dit geval, heeft geen nut, want zij kunnen je ook niet helpen. Het ontwikkelen van de digitale orders online gaat buiten de HEMA om naar de fotocentrale. Die kan je per mail bereiken hierover. :)
Wat ik altijd mensen aanraad in dit soort gevallen is in 1e instantie even wachten. Als op de site staat dat de orders klaar zijn, zou het kunnen zijn dat ze ook echt daadwerkelijk klaar zijn, aangezien het mail systeem nog altijd kuren heeft. Als je vandaag de HEMA vestiging al gebeld hebt, of de foto's aangekomen zijn, en deze waren er niet, heb je kans dat ze er morgen zijn. Het is namelijk zo dat de order bevestiging (zegmaar status "Klaar") betekent dat de foto's in de centrale klaar zijn om verzonden te worden. De eerst volgende werkdag zijn ze er dan.
Als ze er zaterdag niet zijn, zou ik voor opnieuw verzenden gaan, want dan schat ik de kans klein, dat de foto's alsnog geleverd worden.. De officiele levertijd voor de digitale foto's (mits het in 1 formaat is, en geen vergrotingen betreft) is 2 werkdagen, dus woensdag gestuurd zou vrijdag geleverd betekenen. Het is echter vrij druk in de centrale (las ik gisteren) maar als ze er zaterdag nog niet zijn denk ik dat er iets mis is gegaan.

offtopic:
ja ik werk bij de fotoservice van een HEMA vestiging ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 07-01-2005 12:04 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Bep De Bouwer
Oke bedankt voor de info wolkje, maar jij gaat er dus wel van uit dat mijn order in behandeling is ondanks dat ik geen mailtje heb gekregen?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

snugger schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:06:
Oke bedankt voor de info wolkje, maar jij gaat er dus wel van uit dat mijn order in behandeling is ondanks dat ik geen mailtje heb gekregen?
Jep, het komt vaak voor, dat mensen wel de 1e mail krijgen, met het ordernummer, maar verder niets meer per mail horen. Vaak zijn de foto's dan gewoon wél geleverd, of komt de "Order status klaar" mail gewoon veel te laat. Beetje irritant systeem ;)
Natuurlijk is dit mijn ervaring, en ik kan er naast zitten, want het gebeurd ook wel es dat het gehele order fout is gegaan. Maar aangezien jij 3 individuele orders hebt, is de kans miniem dat alle 3 fout gegaan zijn :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Bep De Bouwer
Het zal wel aan de kerstdrukte liggen, ga er iig vanuit dat de order is geplaatst en dat is een opluchting, nogmaals bedankt.

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

SysRq schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:55:
Wachten :?

Ik weet natuurlijk ook niet wanneer je de foto's verstuurd hebt. Vaak gaat er toch wel een paar dagen overheen. Ik ben bang dat wij je ook verder niet zo kunnen helpen. :)

Wat voor tips wil je eigenlijk hebben. :? Bel de HEMA (centrale nummer, niet de vestiging) zou ik zeggen. :)
bwa, ik ging al tweemaal bij spector online voor mijn digi foto's te laten afdrukken (en ik ben tevreden van de kwaliteit en prijs) én die waren 's anderdaags toch al klaar :)

• liempie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:59
Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Ik heb toen de pagina met de orderstatus uitgeprint en ben daarna naar de HEMA vestiging gegaan. Daar wisten ze me te vertellen dat dit vaker voor was gekomen en ik kreeg vanwege het ongemak, 25% korting, bovenop de HCC korting.

• Bep De Bouwer
Korting :9 . Ga morgen even langs bij het desbetreffende filiaal, ben dan toch in de stad in de hoop dat ze er morgen zijn.

• Bep De Bouwer
De foto's zijn binnen! Kwam idd door kerstdrukte dat er geen mailtjes zijn gestuurd. Verder ben ik zeer tevreden over de foto's.

Verwijderd

over en sluiten?... ;)

Verwijderd

En, heb je nu korting gekregen? Op 360 foto's is 25% toch een aanzienlijk bedrag.. :P

• Bep De Bouwer
Nope geen korting. Vond ik ook niet echt nodig, op het bevestigingsmailtje na is er niets fout gegaan.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

Pelle

🚴‍♂️

Als je problemen met de HEMA hebt, ben hun op want daar kunnen wij hier allemaal niet zoveel aan doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.