Geluidsbox hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126183

Topicstarter
Ik heb een probleempje met 1 van mijn geluidsboxen van mijn stereo. Als ik via de pc muziek afspeel met winamp dan wil soms 1 van geluidsboxen van m'n stereo weleens uitvallen. Na een tijdje springt hij weer aan :| Ik heb de boxen al op een andere ingang op de versterker geplaatst, maar dit heeft niets uitgemaakt. De boxen zijn met behulp 2 tulp stekkertjes aangesloten op de audio-out van m'n pc. Weet iemand mssn een oplossing? _/-\o_

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn je kabels wel goed? Heb je de kabels al eens omgedraaid?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kabels omdraaien heeft niets geholpen. Ben er nu achter gekomen dat ook met radio luisteren of cd afspelen de box hapert. Ik heb de box opengemaakt, en kon geen losse kabels vinden :S Ik denk niet alle 3 de speakers (tweaters + woofer) van de box kapot zijn...maar ik weet echt niet waar het aan kan liggen...Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Doen ze het altijd, bij elk volume? Het zou kunnen zijn dat de potmeter kapot is.
Je kunt ook de versterker eens openmaken en kijken of er misschien opgeblazen condensatoren te zien zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Meestal is het wel zo dat bij zeer hoog volume, (en hogere bas) de box weer aanspringt...