Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afreey pan/tilt IP camera ervaring (iemand pcm test?)

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 21:24
Hi All,

Ik sta/stond op het punt om de afreey pan/tilt ip camera aan te schaffen (wireless).

Het gaat overigens om de afreey ANC - 800W. Toen ik wat aan het googelen was ik kwam ik op de pcm site uit waar werd verteld dat deze het beste uit hun test was gekomen. Nu met man en macht geprobeerd om deze editie nog te krijgen maar hij ligt nergens meer. Iemand misschien de mogelijkheid om een scan te maken van deze test uit editie 12 van vorig jaar (december) ? Zou top zijn.

Verder de vraag of iemand al ervaring met dit leuk stukje techniek heeft. Is het ook mogelijk om vanuit de camera via ftp een picture/snapshot te uploaden naar bv een andere ftp server? Of is hij alleen maar realtime te bekijken.

Je kan hem trouwens uitproberen op:

http://www.i-con.nl/pd-152514586.htm?categoryId=169

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Ik vind het ook kut, maar het vragen naar scans van tijdschriften is volgens het wetboek van GoT verboden enzo....

Gregor van Egdom Krekr

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 21:24
waarom zeg je het dan :-)

owkee owkee

iemand dan ervaring met de camera?

Verwijderd

Ik wil deze ook aanschaffen en heb wel wat vragen, is er iemand die deze of de bekabelde versie vand e camera heeft?

Verwijderd

Vandaag m'n ip camera binnengekregen van Afreey. Dit is de draadloze IP camera.

Als ik hem aansluit en laat zoeken door de bijgeleverde tool vind het de camera niet. Ik las iets dat de modem/router een dhcp moet doorgeven.

Mijn config is als volgt:

ADSL > Spreedtouch modem/router > Sitecom Acces Point > computer en camera met draadloze ontvanger.

In de acces point en router staat dhcp aan.

Wie weet hoe ik dit aan zou moeten sluiten/instellen om de camera te vinden.