Ik ga mijn nieuwe oude case spuiten maar nu had ik het volgende idee om een logo in m'n spray te maken.
Dmv van papier, (plak)plastic o.i.d. een logo maken op de case voordat deze gespoten is,
vervolgens de case te spuiten. (Ja hij wordt lekker orgineel zwart
)
Zodat het logo min of meer een bumpmap / bevel effect krijgt.
Ik zit alleen een beetje met het materiaal voor de 'bumpmap', want papier krijgt een hele doffe
tint ten opzichte van de rest van de case. Plastic daarintegen zal weer heel erg gaan glimmen.
Maar goed karton is veels te dik om een mooi dun logo'tje maken dus dat valt af.
Ik ga de case nog wel lakken met blanke lak om de verf te berschermen tegen krassen etc.
Morgen of overmorgen ga ik denk ik een proef spray maken met een papieren logo om te proberen,
uiteraard hoe ik jullie even op de hoogte of dit idee werkt
Dmv van papier, (plak)plastic o.i.d. een logo maken op de case voordat deze gespoten is,
vervolgens de case te spuiten. (Ja hij wordt lekker orgineel zwart
Zodat het logo min of meer een bumpmap / bevel effect krijgt.
Ik zit alleen een beetje met het materiaal voor de 'bumpmap', want papier krijgt een hele doffe
tint ten opzichte van de rest van de case. Plastic daarintegen zal weer heel erg gaan glimmen.
Maar goed karton is veels te dik om een mooi dun logo'tje maken dus dat valt af.
Ik ga de case nog wel lakken met blanke lak om de verf te berschermen tegen krassen etc.
Morgen of overmorgen ga ik denk ik een proef spray maken met een papieren logo om te proberen,
uiteraard hoe ik jullie even op de hoogte of dit idee werkt
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."