Hallo allemaal,
Met Quicksearch geprobeerd mijn probleem op te zoeken, ik heb wel veel over RunDLL gezien, maar niet mijn melding die ik krijg via windows XP.
Melding die ik krijg in windows XP professional met Titel RUNDLL:
uitzondering opgetreden tijdens uitvoeren C:windowssystem32shell.dll,Control_Rundll"C:windowssystem32desk.cpl",beeldscherm
Wat is er gebeurd?
* ik heb een driver update gedaan voor mijn Grafischekaart (omega driver op basis van catalist 4.12) dit heb gedaan volgens instructies die bijgeleverd zijn bij de nieuwe driver. Ik denk dat ik alles gedaan heb volgens deze handleiding overigens ook handleiding van driverheaven gebruikt.
De opgetreden uitzondering zoals deze hierboven staat komt in beeld wanneer ik mijn tabblad met advanced 3D wil openen. Het gekke is de pc loopt op zich goed mijn games doen het verder geen klachten maar wil het graag in orde hebben!!
System specs:
Windows XP professional SP2
Club3D ATI RADEON 9800XT 256 MB grafische kaart
MSI K8T800 Neo FIS2R mainboard
WD raptor 36GB 10000RPM HDD
Corsair XMS 3200LLPRO proseries 512 MB
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!! bedankt alvast
Bij voorbaat excuus voor het zoveelste RUNDLL topic !!!
Met Quicksearch geprobeerd mijn probleem op te zoeken, ik heb wel veel over RunDLL gezien, maar niet mijn melding die ik krijg via windows XP.
Melding die ik krijg in windows XP professional met Titel RUNDLL:
uitzondering opgetreden tijdens uitvoeren C:windowssystem32shell.dll,Control_Rundll"C:windowssystem32desk.cpl",beeldscherm
Wat is er gebeurd?
* ik heb een driver update gedaan voor mijn Grafischekaart (omega driver op basis van catalist 4.12) dit heb gedaan volgens instructies die bijgeleverd zijn bij de nieuwe driver. Ik denk dat ik alles gedaan heb volgens deze handleiding overigens ook handleiding van driverheaven gebruikt.
De opgetreden uitzondering zoals deze hierboven staat komt in beeld wanneer ik mijn tabblad met advanced 3D wil openen. Het gekke is de pc loopt op zich goed mijn games doen het verder geen klachten maar wil het graag in orde hebben!!
System specs:
Windows XP professional SP2
Club3D ATI RADEON 9800XT 256 MB grafische kaart
MSI K8T800 Neo FIS2R mainboard
WD raptor 36GB 10000RPM HDD
Corsair XMS 3200LLPRO proseries 512 MB
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!! bedankt alvast
Bij voorbaat excuus voor het zoveelste RUNDLL topic !!!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 08:23 ]