[Norton Antivirus 2005] Error 3019,6

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:49
Vreemd probleem op na een verse installatie: wanneer ik Norton Antivirus 2005 een full system scan laat doen komt hij na de scan met de volgende error:
Norton AntiVirus was unable to scan your computer for infections because some Norton Antivirus components are missing (3019,6)
Zie ook deze screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48671/full.gif

Ik heb al Gegoogled, maar kan nergens een oplossing vinden die werkt. Dus probeer ik het bij deze hier: hoe los ik dit op? Ik heb al van alles geprobeerd, tot een compleet nieuwe Windows XP installatie aan toe. Het systeem draait Windows XP SP2 en is, behalve alle Windows Update updates, volledig schoon.

omniscale.nl

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan!!

I'll make you an offer you can't refuse!

• posttoast
Dat had ik na mijn Google zoektocht al gevonden en helaas: dit helpt niet. Office is überhaupt nog niet geinstalleerd en de bestanden staan ook niet ingesteld in compatibility mode...

omniscale.nl

Verwijderd

Probeer norton is te verwijderen en opnieuw te installen.

• posttoast
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:22:
Probeer norton is te verwijderen en opnieuw te installen.
Al gedaan. Ik heb zelfs de hele harddisk geformateerd, Windows XP opnieuw geinstalleerd en daarná Norton Antivirus weer geinstalleerd. Heeft geen enkele zin... Als ik met Google zoek zie ik veel mensen die ook dit probleem hebben, maar nergens een oplossing.

omniscale.nl

Verwijderd

Zoiets had ik ook, aanvankelijk werkte norton goed, maar het is van belang dat je NIET gelijk liveupdate gaat doen, die wil té snel rebooten, hij is dan nog niet klaar met updaten, en mist vervolgens bestanden. Let HEEL erg goed op.

Deze fout kan er overigens ook op duiden dat NAV op één of andere manier in compatibility mode is gaan draaien.

• posttoast
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:38:
Zoiets had ik ook, aanvankelijk werkte norton goed, maar het is van belang dat je NIET gelijk liveupdate gaat doen, die wil té snel rebooten, hij is dan nog niet klaar met updaten, en mist vervolgens bestanden. Let HEEL erg goed op.

Deze fout kan er overigens ook op duiden dat NAV op één of andere manier in compatibility mode is gaan draaien.
Kijk, dit klinkt interessant! :) Betekent dit dat ik wanneer na het installeren LiveUpdate automatisch start ik dit moet annuleren en het op een later moment zelf moet doen?

omniscale.nl

Verwijderd

Heel die automatische liveupdate na de setup uitzetten, en na de reboot handmatig laten doen.

• posttoast
Gelukt :)

Ik heb Norton Antivirus gedeinstalleerd en daarna opnieuw geinstalleerd en vervolgens 1 voor 1 alle beschikbare updates geinstalleerd (dus: Liveupdate - 1 update selecteren - installeren - rebooten - enz.) en nu werkt het!

Ik blijf het wel vreemd vinden.

omniscale.nl

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:15
Is het niet zo dat je al een foutmelding krijgt net na het installeren, en niet pas bij live update?

K heb zelf nl. ook last van dit probleem 8)7
Pagina: 1