Toon posts:

[XP] na computer opstart, windows auto standby.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zodra ik mijn computer opstart, gaat hij windows laden. Zodra ik het bureaublad zie gaat hij na nog niet een seconde naar het blauwe scherm: de standbymode wordt voorbereid. En mijn computer gaat dan ook na 20 seconden naar de standby mode. Zodra ik hem dan weer aanzet, gaat hij na 2 seconden weer naar de standbymode :(. Als ik hem opstart in veilige mode, doet hij het wel. Wat is het probleem? Kan iemand mij hiermee helpen? alvast bedankt.

Ik had eerst, amd 2500a+. Met een bijhorend moederbord, Dat niet al te best was...
Daarom heb ik een nieuwe processor en een nieuw moederbord gehaald.
amd athlon 2600+, en een nieuw moederbord, namelijk de a7v880. met een bijhorende koeler.
na dit vervangen te hebben. Starte ik mijn computer met dit probleem op. na een reinstall van mijn c schijf bleek dat het probleem niet weg was:'(. ik heb de vgamodus geprobeerd maar dat werkte niet. kan iemand mij helpen:|

alvast bedankt,

René

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Wordt je CPU niet te heet, misschien dat hij dan een soort van autoshutdown doet?

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. Nee dat is niet het geval. En ik denk ook niet dat die dan naar Standby mode zou gaan. Ik zit nu gewoon in veilige modus. En dat doet het gewoon.

Verwijderd

zal wel een driver zijn, die niet wil opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
zodra ik de cd-rom van het moederbord in de computer duw. En ik klik op autorun krijg ik een reeks dll fouten. allemaal van dezelfde dll file. namelijk: ausuhwio.dll

can't execute kernel mode driver service.

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23
Heb je voor het verwisselen de drivers van het vorige moederbord gedesinstalleert? Zoniet zou ik zeggen uninstall het programma in Safe Mode m.b.v. Drivercleaner (http://www.drivercleaner.net/).

Verwijderd

Topicstarter
huh? Ik heb mijn computer geheel opnieuw geinstaleerd. Moet ik dat programma alsnog gebruiken dan? :?

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:11:
huh? Ik heb mijn computer geheel opnieuw geinstaleerd. Moet ik dat programma alsnog gebruiken dan? :?
Nee dan niet.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, bedankt iedereen:) maar iemand uit mijn msnlijst heeft mij geholpen. er was iets fout met de letjes. ik heb ze allemaal opnieuw aangesloten. en hij doet het. :*)
Pagina: 1