Toon posts:

Nero op XP Home: De toepassing kan niet worden gestart omdat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe PC gekregen en nu wi ik Nero 6.0.0.16 installeren die ik bij mijn DVD brander heb gekregen destijds. Nu krijg ik de melding:

"De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen."

Ook CM 01/02 die ik uit de kast heb gehaald en heb geinstalleerd geeft problemen. Zodra ik hem wil starten krijg ik direct een fout en de vraag of ik deze naar microsoft wil zenden.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:59:
Ik heb zojuist een nieuwe PC gekregen en nu wi ik Nero 6.0.0.16 installeren die ik bij mijn DVD brander heb gekregen destijds. Nu krijg ik de melding:

"De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen."

Ook CM 01/02 die ik uit de kast heb gehaald en heb geinstalleerd geeft problemen. Zodra ik hem wil starten krijg ik direct een fout en de vraag of ik deze naar microsoft wil zenden.
Heb je ook een nieuwe brander of heb je je oude brander overgezet? bij een brander word meestal brandsoftware geleverd, deze kan echter niet legaal gebruikt worden voor andere branders

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:50

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Kan het zijn dat je SP2 op je pc heb staan. versie 6.0.x werkt namelijk niet op SP2. Vanaf www.nero.com kan je een update naar versie 6.6.x downloaden.

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
en is die versie van nero wel compatible met je brander???

Ik kocht ooit een nieuwe brander gebundelt met nero, en ik kreeg ze maar iet aan de praat... wat bleek, nero ondersteunde die (plextor) brander helemaal neit... compleet absurd gewoon :)

Verwijderd

Topicstarter
EJVL schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:13:
[...]

Heb je ook een nieuwe brander of heb je je oude brander overgezet? bij een brander word meestal brandsoftware geleverd, deze kan echter niet legaal gebruikt worden voor andere branders
Ik heb mijn oude brander, waar ik deze versie van Nero bij kreeg, geinstalleerd. Op mijn oude PC werkte dit naar behoren. Inmiddels heb ik win XP home opnieuw geinstalleerd, nero erop gezet en de update gedownload.

Ik kan DVD's niet helemaal goed branden, daar heb ik zojuist een andere vraag over gesteld. Of dit met Nero te maken heeft durf ik niet te zeggen.