XP pakt drivers Sitecom PCMCIA kaartje niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 12:25
Hey, ik kon hierover in de search niks vinden dus...

ik voor een noteboek de wireless PCMCIA WL-112 kaart gekocht van Sitecom. Die had ik eerst geinstalleerd, toen werkte ie gewoon ( alles volgens et boekkie enz.) maar toen wilde ik em er weer ff afhalen. Dat heb ik toen gedaan maar nu ik hem weer opnieuw wil installeren (zelfde manier als eerst (eerst drivers en software, dan ding erin enz.)) pakt ie de drivers niet meer, XP herkent hem als een Netwerkcontroller en dan kan ie er dus geen drivers voor vinden.
Op de Cd die erbij zat staan geen driver bestanden los alleen een Setup.exe waar alles uit geinstalleerd wordt (drivers, software enz.). Ik heb ook al systeemherstel geprobeerd naar het moment dat ie er nog wel geinstalleerd en wel op stond maar dat werkt niet.

Wie o Wie heeft een oplossing?

Greets

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
En wat als je nou eens naar de website van Sitecom gaat en daar drivers probeert te downloaden?

Is het trouwens al niet goed dat ie um als netwerkcontroller ziet? Want dat is het toch?

• Quiqziz
Op de website van Sitecom kan je ook alleen maar een Setup.exe vinden en dat werkt dus niet...

En het is inderdaad een netwerkcontroller, maar daar kan ie geen drivers voor vinden dus (geel vraagteken ervoor enz.)

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 11:45
Ik heb ook ooit zo iets gehad.
Ik heb de driver toen volgens mij in veilige modus geinstalleerd.
Het had uiteindelijk te maken met een stukje xp beveiliging en unsigned drivers.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Quiqziz
Helaas... ook in de veilige modus kan ie geen drivers vinden

• Quiqziz
Het is al gelukt ik heb zelf de hele harde schijf omgespit om die driver zelf maar te vinden en gelukkig heb ik hem nog gevonden ook. Toch iedereen bedankt voor de reacties!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 11:45
Dus je had gewoon de verkeerde driver :?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Quiqziz
Nee, die driver stond er de hele tijd al op maar windows pakte em niet uit zichzelf

Verwijderd

Ik zit hier met hetzelfde probleem :(, ik weet dus alleen niet hoe ik XP zo gek krijg om de rt2500.sys file te installeren zonder de INF file. Misschien weet iemand hoe dit moet?

EDIT: vergeet deze post, ik vond de INF file in de installer directory

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 23:37 ]

Pagina: 1