Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afmetingen van de oude vormfactoren(P3 500MHZ klasse)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ik heb hier een P3 500MHZ staan die ik in een koffer wil inbouwen, maar ik krijg maar geen nauwkeurige afmetingen met dat ding

het is zo'n met een groot EISA denk ik insteekkaart waarop de voeding, de IDE enzo zit....

Dus mijn vraag nu concreet, welke vormfactor heeft dit? Ik zoek dus de afmetingen van het mobo en de PCI kaart(alle 3 de dimensies dus) om te zien of de koffer die ik gevonden heb groot genoeg is

alvast bedankt

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Meetlat + mobo = maten :?

Ik heb hier 4 verschillende P3 mobo's liggen allen met andere maten. Dus je zult echt zelf moeten gaan meten ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toevallig een compaq ofzo?
Die hebben wel eens van die rare riserkaarten. Het zal overigens geen EISA slot zijn op een P3, zeker niet als daar ook de voeding opzit.
ik weet niet of je dan zelfs kan spreken van een standaard formfactor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Euh, anders pak je even een liniaal of een meetlat :? 8)7

Het kan van alles zijn .. AT, ITX, µATX, ATX, eATX, BTX, WTX, OEM, whatever.

Dit topic is gesloten.