Toon posts:

Goeie CGI-webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand hiero een beetje fatsoenlijke webserver op het net? Het liefst eentje speciaal voor cgi, en met een beetje genoeg ruimte...

TNX in Advance

edit:
Ik bedoel een gratis host...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat wil je.. een programma of een host? :?

Verwijderd

Topicstarter
Een Host... Ik heb zelf wel een apache server, maar ik connect via een proxy op de comp. van mijn ouders, en die zetten hem A. 's nachts uit, B. er draait Windhoos op en dius crasht ie om de 40 min.

Verwijderd

koop eigen 486 voor gateway en draai daar apache op :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook de kabel aansluiting naar mijn eigen comp. verleggen, maar ik ga nogal vaak naar lanparties etc...
Hee... 'k zou 'm op een hub kunnen smijten, dan hoef ik alleen maar de comp. naam te veranderen, en hij zit plotseling op de andere comp...

Mja... nu wil ik ff een goede host hebben...

Verwijderd

waarom huur je geen virtual server somewhere?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Freehosting is gratis, helaas alleen 5 Mb webspace, maar wel vrije CGI-Bin

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 09:09 schreef Herman het volgende:
Freehosting is gratis, helaas alleen 5 Mb webspace, maar wel vrije CGI-Bin
schijnen veel probs te zijn met oa ook cgi van freehosting...schijnt dat ze die regelmatig "dichtgooien"...en de rest van de probs van freehosting natuurlijk...:)

Verwijderd

Topicstarter
ff serieus...
Kent iemand een goede gratis cgi host?

Alvast Bedankt...

'k heb trouwens al een oplossing over die webserver:
'k schrijf ff een cgi scriptje wat checkt of mijn comp. online is, zo ja... pakt ie hem daar van, zo nee, pakt ie em van een gratis host op internet...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit was onzin..

Waar is iedereen??!! Geef es een paar suggesties voor een gratis cgihost...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Niet zo ongeduldig.. :)

Ennuh, wil je iets goeds hebben zul je er toch voor moeten betalen.

• php
  • Niet online

php

Via cgi-resources heb je ook een stapeltje sites welke "remote" hosten.

Over Freehosting:
Vooral in het begin hebben ze problemen gehad, en zelfs een week lang alles dicht moeten gooien. Het laatste halfjaar heb ik echter geen enkel probleem met ze, zowel met de hosting niet als met de cgi-scripts niet.

De problemen zijn dus de oudere verhalen, welke nog steeds rondzwerven.

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 13:57 schreef Bigs het volgende:
Ennuh, wil je iets goeds hebben zul je er toch voor moeten betalen.
correct, niemand zet een webserver ergens neer voor niks en gaat daarbij ook nog is service verlenen... (er zijn nou eenmaal kosten verbonden zoals aanschaf van de server, onderhoud, bandbreedte, domeinnamen, ip's ed ed ed)

Ik weet een goede en goedkope voor je, zal hem niet hier neerzetten vanwege spam idee, moet je me maar even mailen als je interesse hebt: delana@dds.nl

:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou... MyCGIserver WAS goed, vond ik...
ik denk dat ik hier thuis gewoon de proxy en kabelmodem ga verleggen naar een laptoppje dat toch altijd aanstaat...
kan ik lekker apache op mijn eigen machien draaien :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 14:02 schreef Herman het volgende:
Via cgi-resources heb je ook een stapeltje sites welke "remote" hosten.

Over Freehosting:
Vooral in het begin hebben ze problemen gehad, en zelfs een week lang alles dicht moeten gooien. Het laatste halfjaar heb ik echter geen enkel probleem met ze, zowel met de hosting niet als met de cgi-scripts niet.

De problemen zijn dus de oudere verhalen, welke nog steeds rondzwerven.
mjah kan best zo zijn :)
maar toch, als ik freehosting vergelijk met de providers die ik tot nu toe heb gehad, vind i kfree hosting echt zeer matig...helpdesk is onbereikbaar (tenzij je 45 minuten in de wacht wilt staan (had ik)). Bovendien vind ik e-mail belangrijk c.q. leuk. Dus whatever@mijndomeinnaampje.nl enzo, en dat kan alleen via webmail bij hun. je kan niet email aliassen of pop adressen aanmaken (bij gratis account iig). en zo zijn er nog wel wat redenen...

maargoed het is niet voor niets gratis:) Je kan het sowieso gewooon aanvragen...als het toch gratis is...kun je er altijd achteraf nog achterkomen (over 6 maanden als je account eindelijk werkt >:) ) dat je beter een redelijk bedrag ervoor betaald...

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gewoon een cgi scriptje op m'n standaard adres...
als ik niet online ben laad ie m van f2s, wat volgens mij wel een fatsoenlijke host is, en als ik wel on ben, van mijn eigen computertje...

• php
  • Niet online

php

Helpdesk is goed bereikbaar van Freehosting, alleen niet op het daar voor geeigende telefoonnummer.

Stel je voor dat je 30 telefoonnummers op rij hebt, en ergens in het midden heb je een mooie, makkelijk te onthouden. Deze neem je dan voor je helpdesk, de andere verdeel je over de medewerkers, snap je?

Andere methode: van wie is je domein, en wie is het TECHNICAL CONTACT (inclusief tel nummer...... :):))

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 15:14 schreef Herman het volgende:
Helpdesk is goed bereikbaar van Freehosting, alleen niet op het daar voor geeigende telefoonnummer.

Stel je voor dat je 30 telefoonnummers op rij hebt, en ergens in het midden heb je een mooie, makkelijk te onthouden. Deze neem je dan voor je helpdesk, de andere verdeel je over de medewerkers, snap je?

Andere methode: van wie is je domein, en wie is het TECHNICAL CONTACT (inclusief tel nummer...... :):))
herman hoor de telefoonkoning :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 11:59

admiral866

The King Personality Disorder

f2s is idd de beste imo maar je kunt altijd nog even op http://www.freewebspace.net kijken. Daar kun je allerlei opties aanvinken en dan worden er een zooi websites gepresenteerd die aan jouw voorwaarden voldoen
Pagina: 1