Toon posts:

"Tweakers.net internet radio" is dat wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen die internet radio luisteren, ik luister nameliijk de heledag via internet. ik connect via www.nederland.fm.

Het enige wat ikmis op het hele radio gebeuren is de nieuwtjes voor de computer/internet branche. Met andere woorden ik mis eigenlijk een internet/computer gebaseerde internet radio. Waar het laattste nieuws te horen is over bijvoorbeeld, vervalste AMD-processors enz.

een radiostation met op de achtergrond info over de it wereld.

wat is jullie mening?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:41:
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen die internet radio luisteren, ik luister nameliijk de heledag via internet. ik connect via www.nederland.fm.

Het enige wat ikmis op het hele radio gebeuren is de nieuwtjes voor de computer/internet branche. Met andere woorden ik mis eigenlijk een internet/computer gebaseerde internet radio. Waar het laattste nieuws te horen is over bijvoorbeeld, vervalste AMD-processors enz.

een radiostation met op de achtergrond info over de it wereld.

wat is jullie mening?
Zou wel gaaf zijn, maar is dit niet eens eerder langs gekomen?

Zou wel gaaf zijn om korte nieuwsberichten te horen :) en daarnaast muziek te draaien? :)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:45:
[...]
Zou wel gaaf zijn, maar is dit niet eens eerder langs gekomen?

Zou wel gaaf zijn om korte nieuwsberichten te horen :) en daarnaast muziek te draaien? :)
Er zijn alleen weinig nieuwtjes naar mijn mening waar je de hele dag over kan praten. Kan opzich wel als je een DJ team per tourbeurt maakt maar ik denk dat het idee niet makkelijk uitvoerbaar zal zijn.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ben in discussie met iemand die wat probeerd te regelen, ik hoop dat ik wat kan doen, maar ik denk dat ik te amateuristisch ingesteld ben...

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dat dit onderwerp hier niet thuishoort en dat je nog niet in de fora mag waar het wel thuishoort. Je hebt dus pech.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.