Toon posts:

Samsung SV-DVD640

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Overlaatst hebben we een nieuwe DVD VHS Combi speler aangeschaft. Bij het installeren ondervind ik echter problemen.
Aangezien ik niet over een SCART kabel beschik, heb ik het ding gewoon aangesloten door de COAX via de video naar de TV door te lussen. TV werkt nog perfect, video... :?

Ik krijg nl geen beeld op het AV kanaal. Dit stond voor de vorige VHS speler ingesteld op (CH 26). Moet ik deze veranderen ofzo?
Als ik de speler aansluit met zo een gele video kabel dan werkt het ding wel, en krijg ik wel beeld op het EXT4 kanaal van de TV.

Kan iemand helpen?

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 18:50

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

je wilt dan dus eigenlijk video/dvd kijken via de coax kabel. Het is wel aan te raden om via een scart kabel video/dvd te kijken, omdat het beeld en geluid stukken beter is. Of via dat gele kabeltje.

[ Voor 75% gewijzigd door DDemolition op 06-01-2005 20:46 . Reden: zat er helemaal langs :( ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Topicstarter
idd, mss dat ik later nog zo een scart aanschaf maar ik zou het toch graag via de coax inorde krijge. de TV naar het EXT channel verzetten is nl via het optiemenu en veel meer werk dan gewoon op 0 drukken :P