Deze vraag zal ietwat simpel overkomen, maar ik stel hem toch, aangezien ik dit niet met volstrekt zekerheid op google heb kunnen achterhalen. Ik ben namelijk van plan een computer te bouwen met de nieuwste Asus-SLI, waarbij ik één of twee oude ATA schijven in wil stoppen en één nieuwe SATA schijf. Nu is het de vraag of ik moet veranderen aan de Raid-functies. Naar mijn mening niet, aangezien voor zo'n configuratie (zoals RAID0 en RAID1) minimaal twee SATA schijven nodig heb. Of heb ik het mis?
Indien ik ooit over twee SATA-schijven zal beschikken, moeten die twee schijven dan precies van dezelfde omvang en merk zijn of kan het ook een andere soort schijf zijn.
Ik stel deze vragen niets voor niets. Ik heb binnen deze forum al rondgespeurd en het vergroot mijn twijfel alleen mijn maar.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag
Indien ik ooit over twee SATA-schijven zal beschikken, moeten die twee schijven dan precies van dezelfde omvang en merk zijn of kan het ook een andere soort schijf zijn.
Ik stel deze vragen niets voor niets. Ik heb binnen deze forum al rondgespeurd en het vergroot mijn twijfel alleen mijn maar.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag