Hoe HP Media Center PC op flat TV?

Pagina: 1
Acties:

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-12-2025
Kennis van mij heeft gloednieuwe HP PC gekocht met daarop Windows XP Media Center 2005 en ook een philips LCD TV, maar uitleg en kabels heeft ie verder niet gekregen van de winkel.
Hoe dit alles nu het beste aan te sluiten?
via videokaart?? hierop zit namelijk een VGA aansluiting en deze heeft de TV ook.
via S-VHS of RGB?? want uiteraard zit er ook een TV kaart in en deze heeft oa RGB en S-VHS aansluiting en op de TV zit ook een S-VHS aansluiting.
Coax aansluiten op zowel TV als ook TV-kaart in PC (dus splitsen) of alleen aansluiten op PC en dan zo TV kijken?? moet kunnen maar dan moet wel de PC ook altijd aanstaan.
Wie kan even helpen en uitleggen want de beste methode is of moet je gewoon meerdere kabels tussen PC en TV aansluiten of is dit dubbel op??

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

vga en vlak daarn rgb is imho verreweg de beste manier om het singaal door te geven
ik zou ook gewoon de coax even splitsen .. de pc hoeft niet altijd aan te staan hoor

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 06-01-2005 23:18 ]

Iperf

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Vga van PC naar tv, Jack>2x tulp vanaf geluidskaart naar tv voor audio. TV+ PC aansluiten op kabel.

Mijn tip: Ga voortaan naar een winkel die je wel uitleg en service bied wanneer je het zelf niet snapt. Een beetje winkel zorgt ervoor dat je het pakket compleet krijgt met alle kabels en uitleg.

[ Voor 27% gewijzigd door RawPeanut op 06-01-2005 23:25 ]

Canon Digital Ixus V3

• mouse1277
RawPeanut schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:21:
Mijn tip: Ga voortaan naar een winkel die je wel uitleg en service bied wanneer je het zelf niet snapt. Een beetje winkel zorgt ervoor dat je het pakket compleet krijgt met alle kabels en uitleg.
helemaal mee eens, rawpeanut.
hij was bij BCC geweest, goede prijzen, maar klote-services.
maar gelukkig heeft ie mij en heb ik weer jullie, haha 8) .

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

En jij gaat er met de eer vandoor ;)

BTW: Dat er geen VGA kabel bij zit is werkelijk schandalig! Terug naar de BCC en halen die hap!

[ Voor 58% gewijzigd door Nik op 07-01-2005 08:36 ]

• mouse1277
fish schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:17:
vga en vlak daarn rgb is imho verreweg de beste manier om het singaal door te geven
dan moet het VGA worden, want RGB zit niet op de TV zoals ik al aangaf; alleen VGA, DVI en S-VHS.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
mouse1277 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 08:55:
[...]

dan moet het VGA worden, want RGB zit niet op de TV zoals ik al aangaf; alleen VGA, DVI en S-VHS.
Als de PC ook DVI heeft is dat (nog) beter dan VGA, je houd dan alles digitaal.

• mouse1277
DJSmiley schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:40:
[...]

Als de PC ook DVI heeft is dat (nog) beter dan VGA, je houd dan alles digitaal.
is mij bekend maar dat is niet het geval. het is een videokaart met alleen VGA.

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
En als je vga aansluiting gebruikt, waar sluit je dan je monitor op aan?? Ik wil bijvoorbeeld niet alles op me tv doen. Er zijn (hier) namelijk ook nog andere mensen in huis die wel is wat anders willen doen met de pc dan tv kijken :)

Verwijderd

Misschien had het dan handig geweest om een Media Center PC te kopen met een dubbele VGA aansluiting :+

Maar ik zou in elk geval mijn dikke flattv met VGA aansluiten... en je scherm tja...
Pagina: 1