Hallo Ik heb net een asus 500g router aangesloten op mijn adsl. Deze met een rj45 kabel verbonden met mijn pc. In mijn laptop heb ik een pcmia ontvanger van asus. Ik heb de installatie cd`s geinstalleerd. En de setup doorlopen.
Ik heb nu wel internet op mijn pc, maar niet op mijn laptop.
Hoe moet ik dat instellen.
Op de laptop zie ik dat er een ingeschakelde draadloze verbinding is, maar dat er een uitgeschakelde lan verbinding is. Daaronder staat 3com gigabit . Dit is volgens mij de netwerk adapter op mijn moederbord.
Als ik op mijn pc kijk bij netwerkverbindingen. Dan geeft hij aan: Internetgateway-verbonden met internet. Lanverbinding met daaronder verbonden en daar weer onder 3comgigabit. Rechts daarvan staat 1394-verbinding met daaronder verbonden met 1394 kaart.
Wat zit er niet goed???
Bij voorbaat dank
Ik heb nu wel internet op mijn pc, maar niet op mijn laptop.
Hoe moet ik dat instellen.
Op de laptop zie ik dat er een ingeschakelde draadloze verbinding is, maar dat er een uitgeschakelde lan verbinding is. Daaronder staat 3com gigabit . Dit is volgens mij de netwerk adapter op mijn moederbord.
Als ik op mijn pc kijk bij netwerkverbindingen. Dan geeft hij aan: Internetgateway-verbonden met internet. Lanverbinding met daaronder verbonden en daar weer onder 3comgigabit. Rechts daarvan staat 1394-verbinding met daaronder verbonden met 1394 kaart.
Wat zit er niet goed???
Bij voorbaat dank