Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tablet pc, touchscreen ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 22:02
Sinds een paar maanden ben in het bezit van een acer C100 tablet pc :*) met 10,4" touchscreen scherm op basis van "Electromagnetic Resonance (EMR)".

Zelf ben ik er zeer tevreden over maar ik vind het gebruik van een pen niet handig en wil de C100 zo ombouwen dat ik met mijn vingers de tablet pc kan bedienen. bv voor in de auto.

op internet kan ik er niks over vinden :(
Weet iemand op dit uberhaubt mogelijk is?

Reality beats fiction by far!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
(jarig!)
Denk niet dat dit een optie is (of je moet een nieuw touch gedeelte aanschaffen).

Wat je wel kan doen is een soort van vingerhoedje gebruiken ;) (of een handschoen).

[ Voor 9% gewijzigd door Steefph op 06-01-2005 19:53 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
Sorry hoor, maar een tablet pc modden en misschien wel kapot maken omdat dat pennetje niet handig werkt :o , Sommigen hebben hier nog nooit (of hoogstens een paar keer) een tablet pc gezien. ;) Volgens mij is het niet mogenlijk om het geïntegreerde touchscreen om te vormen en dus denk ik ook niet dat het jou gaat lukken zonder dat je het design van je tably naar de vaan helpt, want dan heb je zon prachtig toestel dan wil je het design toch niet verprutsen door er een of ander toush-gevoelige folie/plaat voor te gooien! |:(

BLU3_VV

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
vladje schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:40:
Sorry hoor, maar een tablet pc modden en misschien wel kapot maken omdat dat pennetje niet handig werkt :o , Sommigen hebben hier nog nooit (of hoogstens een paar keer) een tablet pc gezien. ;) Volgens mij is het niet mogenlijk om het geïntegreerde touchscreen om te vormen en dus denk ik ook niet dat het jou gaat lukken zonder dat je het design van je tably naar de vaan helpt, want dan heb je zon prachtig toestel dan wil je het design toch niet verprutsen door er een of ander toush-gevoelige folie/plaat voor te gooien! |:(
het gaat hier om modden, wij doen als modders dus alles met de kans dat t stukgaat, maar zeg nou zelfs, alles kan stukgaan, dat weet je zelf net zo goed als ik, of je nou mod of niet

voorderest topicstarter : wat je wil is niet mogenlijk, enige wat je kan doen is een vingerhoedje ofzo gebruiken

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er zijn twee soorten touch screens. Eentje die enkel reageert op een bepaald pennetje, en een variant die op alles (dus ook vingers) reageert. Kennelijk heb je de eerste variant. En nee, dat is niet mogelijk aan te passen.

PS: Op zich zou het idd zonde zijn van de tablet.

[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 06-01-2005 22:59 ]

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 22:02
bedankt voor de reacties.
ik ga misschien proberen de bestaande touchscreen gedeelte te vervangen als het niet al te duur is.
Of een andere (dan wel iets sneller als een P3 800mhz) tablet pc met een "normaal" touchscreen.

Reality beats fiction by far!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:19

ThaHandy

Discovery Channel

www.3m.com zit ook in de touchscreen gebeuren en "verkopen" ook daar losse touchscreen-foli (is me verteld in een emailtje van 3m tyden geleden). ff een kijken nemen dus :)

Verwijderd

Je moet je goed realiseren dat een touchscreen dat op alles reageerd helemaal niet handig is, omdat je bij het schrijven over het algemeen met de palm van je hand op het scherm rust, en dan is reageren op alles helemaal niet wenselijk. De fabrikanten van Tablet PC''s kiezen niet voor niet masaal voor een EMR Scherm...

Tis maar dat je het in overweging neemt voordat je bijvoorbeeld de gasbrander op je hindge gaat zetten.. of zo.... :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 02:11 . Reden: Typo's, Typo's, Typo's, Typo's ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Peertje NL schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:50:
bedankt voor de reacties.
ik ga misschien proberen de bestaande touchscreen gedeelte te vervangen als het niet al te duur is.
Of een andere (dan wel iets sneller als een P3 800mhz) tablet pc met een "normaal" touchscreen.
Maak van (een deel) je pen een soort vingerhoed?

[ Voor 4% gewijzigd door Rey Nemaattori op 12-02-2005 02:13 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

of maak dit :P

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/633/ndsthumbstrap9zk.jpg

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 21:28

Kr3Kr

Melpomene

Als volgt: http://cms.3m.com/cms/GB/en/2-221/FiFFkFQ/view.jhtml

maar of dit op een tablet te bouwen is :?

[ Voor 53% gewijzigd door Kr3Kr op 12-02-2005 19:21 ]

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Dit is idd handig, wij hebben dit op het werk ook op een aantal computers gezet, het is niet geschikt voor tablet pc's omdat er een omhoogstekend rand aan je scherm komt te zitten. Verder werkt het wel perfect maar het is wel gloeiend duur. Voor meer info gewoon even mailen met 3m.
Pagina: 1