Toon posts:

problemen met internet delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een US-Robotics SureConnect ADSL Wireless Gateway (Annex A) USR999106 in de living staan, die als dns, dhcp, internet gateway is ingesteld.
In mijn kamer heb ik dan een US-ROBOTICS 54Mbps Gaming Adap. gekoppelt aan een topcom (ths105) 5 poort switch, voor in mijn kamer en mijn broers kamer het internet te delen via lan.

Nu komt mijn probleem:

De pc die bij mij of mijn broers kamer het eerst op internet gaat, krijgt al het internet, zelfs als mijn broer bv alleen msn heeft aanstaan krijg ik maar geen internet. Vanaf het moment dat mijn broer stopt met internetten, krijg ik weer internet toegang.
En dit terwijl ik nog steeds wel vlot bestanden enzo kan overdragen via lan.

-Aan een slechte verbinding kan het volgens mij niet liggen want als ik bv iets download van ma3d.com krijg ik altijd snelheden tot 400kb/s en valt mijn verbinding ook niet weg ofzo.
-aan het os kan het ook niet liggen (ale volgens mij toch), want de problemen komen voor in linux (fedora), windows 98 se,windows xp, windows 2000 en windows 2003

wat kan ik hier aandoen, of waaraan kan het probleem liggen.

owja, aan den US-Robotics SureConnect ADSL Wireless Gateway, is er ook nen pc gekoppelt via lan, en din heeft geen last van da probleem.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?