Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[request] kladblok voor topicstarts

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zie iig regelmatig in SU een topic om een flinke topicstart te oefenen.

Regelmatig heb ik zoiets van 'dat punt zou ik toch moeten bewaren en als ik er meerdere van heb dan....' voor argumentaties in NSTM of W&L, maar ook feitjes en linkjes naar programma's. Om andere redenen kom ik er nooit aan toe om meerdere note-pads open te hebben (werk op meerdere PC's) en mis zo best vaak een heleboel handige quotes enz.

Nu hebben we op GoT Bookmarks, waarin je in je profiel topics kan kieperen zodat je zelf die enorm belangrijke topics kan terugvinden. Is het dan niet mogelijk om naast dat Bookmark een ander subforum te hebben waarin je op dezelfde manier een topic kan openen en onbeperkt je eigen post kan editten? Zodat je al je tekst toch kan opslaan op de iNet-database en op den duur kan gebruiken? En dat als je uiteindelijk je topic wilt starten, zo de inhoud eruit kan copy-pasten en een topic kan openen in het relevante forum? (Of dat de user (beperkte) modrechten heeft in z'n eigen kladblokforum en zo z'n eigen topic kan moven naar het forum, dan hoeft 'ie 'm ook niet te deleten.

Erg lastig zou het niet moeten zijn, aangezien je toch alleen plain tekst kan invoeren dus het qua bytes niet verder dan een paar usericonen kan komen. En Ali Illegali zal ook wel meevallen aangezien alleen de betreffende user z'n kladblok kan zien.

* Delerium denkt dat de eerste reply iets zal zijn dat het er al is.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• Delerium
  • Niet online
OK, er is dus wel wat aanwezig :)

En daarin kan ik overzichtelijk info over God, iPod, casemodding en ...
Misschien is de vraag dan iid een vorm van uitbreiding, notepadtopicforum voor privegebruik?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In dat geval wordt het een React featurerequest en gaat het dus door naar React Bugs en Featurerequests :)

Professionele website nodig?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

* JHS zou er erg blij mee zijn :) .

Voor de drie topics die ik open, gebruik ik notepad veelvuldig, of om notes in te maken. Onhandig is alleen dat het alleen nogal snel onoverzichtelijk wordt als je met meerdere zaken tegelijk bezig bent. Een soort van notesforum, of gewoon een notes index á la bookmarks voor bijvoorbeeld maximaal 10 oid notes zou ik dan ook erg prettig vinden :) .

DM!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb nu een paar keer een redelijke topicstart gemaakt. Heb hiervoor iedere keer gewoon "Bekijk bericht" gebruikt, wat prima werkt. Verder zorg ik wel voor een backup in een texteditor zodat mocht er iets misgaan kan ik het zo terug plakken.
Work's fine for me!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Misschien is de vraag dan iid een vorm van uitbreiding, notepadtopicforum voor privegebruik?
ik snap je niet :P

Bedoel je meerdere notepads ofzo :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

chem schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:00:
Bedoel je meerdere notepads ofzo :?
Ik hoop het wel want dat zou ik enorm handig vinden, want op dit moment heb ik diverse "notities" gescheiden met wat lege regels, als er dus iets komt om meerdere notities te kunnen maken _o_

• Delerium
  • Niet online
Erkens schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:27:
[...]

Ik hoop het wel want dat zou ik enorm handig vinden, want op dit moment heb ik diverse "notities" gescheiden met wat lege regels, als er dus iets komt om meerdere notities te kunnen maken _o_
Zoiets, maar dan op z'n manier dat een note de vorm van een topic krijgt in een eigen note-subforum (useronly). En dat je dus je note net als een post behoorlijk kan editten en deze als post bewaard wordt in dat note-subforum (zodat de lay-out iig duidelijk is) en je toch met editten de kale post zelf kan bestuderen.

* Delerium hoopt dat chem het nu een beetje snapt.

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Ecteinascidin schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:44:
[...]

Zoiets, maar dan op z'n manier dat een note de vorm van een topic krijgt in een eigen note-subforum (useronly).
Wat is het voordeel van een hele forum interface t.o.v. een index met een x aantal notes :? .

[ Voor 31% gewijzigd door JHS op 07-01-2005 18:03 ]

DM!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JHS schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:03:
[...]

Wat is het voordeel van een hele forum interface t.o.v. een index met een x aantal notes :? .
overzicht + het gemak van het kunnen opmaken van je notities, ja dat lijkt me wel wat.
Of misschien net zoals de FAQ's met een dropdown menu ofzo :)
Het hoeft imo niet als een "forum" weergegeven te worden iig :)

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Erkens schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:41:
[...]

overzicht + het gemak van het kunnen opmaken van je notities,
Ja, dat kan toch ook bij een index, waarin je een aantal notes ziet, die je met je notepad kan bewerken. Of wordt dat al bedoeld :? :) .
Het hoeft imo niet als een "forum" weergegeven te worden iig :)
Dat bedoel ik :P .

DM!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24
het lijkt me ook niet makkelijk om het als een soort forum weer te geven... dan moeten users ook berichten kunnen verwijderen, dus ze moeten modrechten hebben in hun eigen notesforum... eh, lijkt me niet echt makkelijk :P

Meerdere notepads lijkt me daarentegen wel een nuttige feature :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• djluc
  • Laatst online: 23-11 16:33
XanderH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:28:
het lijkt me ook niet makkelijk om het als een soort forum weer te geven... dan moeten users ook berichten kunnen verwijderen, dus ze moeten modrechten hebben in hun eigen notesforum... eh, lijkt me niet echt makkelijk :P
Het klinkt me vanuit de gebruiker gezien juist wel eenvoudig in de oren, zeker omdat de interface geheel bekend is en je veel mogelijkheden en een grote overzichtelijkheid hebt. De technische uitvoering van het geheel zullen de devvers en parse mensen beter kunnen bepalen. Net zoals het bedenken van de mogelijkheden.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

XanderH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:28:

Meerdere notepads lijkt me daarentegen wel een nuttige feature :)
hoezo modrechten? je moet het niet zien als een forum, alleen de weergave ervan. Op je notities heb je gewoon volledige rechten lijkt me (overigens niet verwarren met de notes die een mod over een user kan plaatsen ;) )

• Xander
  • Laatst online: 23:24
Erkens schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:09:
[...]

hoezo modrechten? je moet het niet zien als een forum, alleen de weergave ervan. Op je notities heb je gewoon volledige rechten lijkt me (overigens niet verwarren met de notes die een mod over een user kan plaatsen ;) )
Mja zo kan het ook, ik vatte het alleen even op als een soort private subforum voor iedere user.... verkeerd opgevat kennelijk ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Forum? Lijkt me makkelijker als zoiets wordt gegoten in de vormgeving van bookmarks.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het zou wel een handige functie zijn ja, want ik zit ook vaak te knoeien met "Bekijk bericht" maar dat werkt lang niet altijd even prettig. En als je browser ineens crasht ben je helemaal de ... :)

Of iemand zou een offline versie van een post editor kunnen maken, die alle smiley's en UBB ook kent, waarmee je je posts gewoon op je computer kan voorbereiden. Dan heb je meteen een handige methode om je posts te backuppen tussendoor. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

wolkje schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:58:
Het zou wel een handige functie zijn ja, want ik zit ook vaak te knoeien met "Bekijk bericht" maar dat werkt lang niet altijd even prettig. En als je browser ineens crasht ben je helemaal de ... :)

Of iemand zou een offline versie van een post editor kunnen maken, die alle smiley's en UBB ook kent, waarmee je je posts gewoon op je computer kan voorbereiden. Dan heb je meteen een handige methode om je posts te backuppen tussendoor. :)
Zie hier ;).
Hij kan eigenlijk wel geupdated worden denk ik ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Meerdere notepads... ik zal er eens over denken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.