Toon posts:

ram usage

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb altijd 130 mb ram usage gehad nadat ik me pc boote, nu is dit ineens 180 geworden terwijl ik de zelfde processen draai :? explorer neemt ook ineens 30mb in terwijl dit veel lager was voorheen.
Me pc is volledig schoon van spyware enz. Iemand idee waar dit aan kan liggen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo zonder enige informatie: nee. Zonder bijv. het OS wordt het lastig meedenken 8)7

Vrij van spyware (en virussen etc): hoe zeker weet je dat? Sinids voor het gebeurde geen internetverbinding meer gehad en ook geen CD's etc in de PC gestopt? Andwers zou ik er toch over nadenken :+ Geen patches / updates / etc geinstalleerd? <-- Windows XPSP2 en je virusscanner doen dat automatisch.

Waar is de andere 20 naar toe gegaan?

Overigens: als je veel geheugen hebt is 50MB niets en kan het best juist een optimalisatie zijn. Maar goed, open even een topic met wat meer informatie ajb, zodat we meer kunnen zeggen ;)
Zie ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy trouwens, zo is een OS toch wel verplicht te noemen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2005 18:14 . Reden: oeps, 180-130 != 30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.