Hallo,
Ik heb een probleem met Warcraft 3 en andere spellen, ik speel graag online en heb veel custom maps, nu zou ik graag een server willen hosten maar niemand kan joinen... nu heb ik al veel op internet gezocht en gehoord dat ik bij m'n router de Poorten moet open zette. Ik heb draadloos ADSL en volges mij kan ik het daarom niet zo doen zoals hun het zeggen. nu vroeg ik me af of misschien een van jullie weet hoe ik dit probleem kan oplossen... ik heb op de site gezocht maar het niet gevonden. (deze account is van een vriend, want ik kon me met mijn Hotmail adres niet aanmelden -.- )
EDIT: Poorten openen lukt niet, als ik 192.168.0.1 intyp krijg ik nix te zien
Hier de gegevens van mijn systeem en de router
AMD 3200+
1024 MB ram
Geforce 5700 LE 256 MB
Netgear 54 mb wireless PCI adapter
Speedtouch Modem
Netgear Router
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Mvg Thomas
Ik heb een probleem met Warcraft 3 en andere spellen, ik speel graag online en heb veel custom maps, nu zou ik graag een server willen hosten maar niemand kan joinen... nu heb ik al veel op internet gezocht en gehoord dat ik bij m'n router de Poorten moet open zette. Ik heb draadloos ADSL en volges mij kan ik het daarom niet zo doen zoals hun het zeggen. nu vroeg ik me af of misschien een van jullie weet hoe ik dit probleem kan oplossen... ik heb op de site gezocht maar het niet gevonden. (deze account is van een vriend, want ik kon me met mijn Hotmail adres niet aanmelden -.- )
EDIT: Poorten openen lukt niet, als ik 192.168.0.1 intyp krijg ik nix te zien
Hier de gegevens van mijn systeem en de router
AMD 3200+
1024 MB ram
Geforce 5700 LE 256 MB
Netgear 54 mb wireless PCI adapter
Speedtouch Modem
Netgear Router
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Mvg Thomas
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 17:52 ]